וניש קליה בפרסומות דוקו ריאליטי בהשקעה של 3 מיליון שקל

וניש קליה יוצא במהלך שיווקי רחב בהשקעה של 3 מיליון שקל תחת המסר השיווקי: "וניש קליה הכי יעיל בכתמים קשים". המהלך כולל: שפה תקשורתית חדשה למותג, קמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום מנצ', קמפיין דיגיטל באמצעות אקליפטוס- שיווק במדיה חדשה, ונראות בנקודות המכירה.
הסרטון צולם בשיטת סרטי דוקו במספר רשתות שיווק ברחבי הארץ. במהלך הצילומים נגשנו לצרכנים שרכשו את המוצר המתחרה והצענו להם ניסוי בהסרת כתמים שיבוצע בביתם. בקשנו מהם להכתים בגד אהוב של הילד שלהם במכתימים הנחשבים לקשים ע"י הצרכן הישראלי, ביניהם: קטשופ, שוקו, מעדן שוקולד וצבעי גואש. ואז בקשנו מהם להסיר את אותם כתמים באמצעות וניש קליה ג'ל עם הנוסחה החדשה. הסרטון בדק האם אכן התוצאה טובה יותר מהמוצר המתחרה. התגובות של המצולמים היו אותנטיות לחלוטין, והתוצאות צולמו בזמן אמת.


כחלק מהמהלך השיווקי הושקה הנוסחה החדשה של וניש קליה ג'ל אשר הוכחה כיעילה יותר בהסרת כתמים קשים מול המתחרה המוביל. בנוסף לנוסחה החדשה, בקבוק המוצר מושק בעיצוב חדש הכולל פקק רב שימושי המאפשר טיפול מקדים בכתמים לפני ובמהלך הכביסה.


לדברי חגית ברטל, מנהלת שיווק תחום מוצרי הכביסה ברקיט בנקיזר: "אנו שמחים לצאת למהלך השקה נרחב למותג וניש קליה בישראל. בחרנו לצלם פרסומת בעלת אופי דוקומנטרי שתעדה צרכנים מסירים כתמים בזמן אמת מתוך רצון להדגיש ולהראות את יעילות ומובילות הנוסחה החדשה מול המתחרה המוביל".

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח