מותג החיתולים בייביסיטר עולה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום פובליסיס בתקציב של 2.5 מיליון ₪. במסגרת הקמפיין הוזמנו אימהות כדי לבצע את מבחן ספיגת הלילה הגדול מסוגו בישראל עם חיתול לא ממותג. את התוצאות ניתן היה לראות בקמפיין שהחל ביום ראשון במסגרת "ברייק הזהב" בפרסומת שאורכה דקה וחצי בשיאה של תוכנית סיום העונה של "בייבי בום" בערוץ 10. עלות ברייק הזהב הינה 200 אלף ₪ וסך עלות הקמפיין הינו 2.5 מיליון ₪
במסגרת "מבחן ספיגת הלילה הגדול" הוזמנו 30 אימהות, צרכניות קבועות של מתחרות בקטגוריית הפרמיום, ללילה במלון, כדי לבצע את מבחן ספיגת הלילה הגדול והראשון מסוגו בישראל. כל אם קיבלה חיתול אחד, לא ממותג. האימהות חיתלו את ילדיהם בחיתול הבודד שקיבלו והשכיבו אותם לישון. בבוקר למחרת נתבקשו האימהות לחוות דעה אודות ביצועי החיתול במהלך הלילה. התוצאות היו מפתיעות וחד משמעיות- חיתול בייביסיטר מנצח בספיגה.
עינב אדיב ברר, בעלי חברת dpl יצרנית חיתולי בייביסיטר: "חשוב לנו להבהיר כי מבחן ספיגת הלילה במסגרת הקמפיין שערכנו הוכיח מעל לכל ספק כי החיתול שלנו לא נופל באיכותו ממותגי הפרמיום ואפילו עולה עליהם לכן חשוב שהצרכנים בישראל יהיו פתוחים להתנסות במוצרים חדשים שיכולים להעניק להם עלות תועלות טובה יותר במיוחד שמדובר במוצר עם ביקוש קשיח".