XBlade משיק סכין חדש לנשים

לאחר ההצלחה המרשימה שהציגה חברת אקסבלייד בשנה החולפת, בה הצליחה לקצץ בהוצאות הגילוח של עשרות אלפי גברים בישראל, החברה החליטה שהגיע הזמן לבשורה חדשה – סכיני גילוח איכותיים המותאמים גם לנשים, באיכות גבוהה תוצרת גרמניה, בכחצי ממחיר השוק, הנשלחים עד בית הלקוח. הסכינים משווקים ונמכרים דרך אתר האינטרנט הייחודי XBlade.co.il שכבר זכה לשבחים רבים בתעשייה.


סכיני הגילוח הנשיים של XBlade כוללים ראש גילוח גמיש במיוחד, המתכוונן לקימורים הנשיים, שפותח במיוחד כדי לאפשר גילוח קרוב בכל אזור אינטימי בגוף. ראש הגילוח הגמיש מספק גילוח חלק, שאינו מפספס אף שערה, גם באזורים הקשים והבלתי נגישים. ידית הסכין נשית ואלגנטית, בעלת מבנה ארגונומי המאפשר אחיזה נוחה בסביבה רטובה. בנוסף, כל ראש גילוח מצויד בפס האלוורה המאפשר ללהבים להחליק על פני העור ותורם לריכוך והרגעת העור בזמן הגילוח.


המחירים לסכיני 5 להבים רב-פעמיים EMERALD OCEAN:
22₪ לערכה של ידית וסכין, 35 ₪ בלבד לרביעיית החלפה – והמשלוח חינם.


קרן רגב מנכ"לית XBlade: "בשנה שחלפה מאז ההשקה המוצלחת של סכיני הגילוח הגבריים, מצאנו להפתעתנו כי מתוך עשרות אלפי לקוחותינו, כ-20% הינן נשים, אשר התנסו תחילה בסכין דרך בני זוגן ובהמשך הפכו ללקוחות בעצמן. הבנו, כי גם לנשים יש צורך אמיתי בסכין מעולה במחיר משתלם וכי צורת הקנייה דרך הרשת מתאימה להן במיוחד".



תחת ניהולה של קרן, ההשקה של הסכין הנשית מתבצעת בסימן 'הכח להעז':


1. להעז ליזום: חברת אקסבלייד הוקמה ע"י שני יוצאי הייטק, גבר ואישה, שעזבו משרות בטוחות ומשכורות נוחות, בשביל להקים משהו חדש ויוצא דופן.


2. להעז לייצר אלטרנטיבה: בשוק שנשלט ע"י מונופול, הגיע הזמן למחירים הוגנים, בלי להתפשר על האיכות, על רמת השירות ובנוסף לכך, נוחות במשלוח חינם עד הבית.


3. להעז לחשוב: שיווק המסורתי של טיפוח מחפש מודלים אידאלים של יופי, אנחנו מאמינים במודל של אישה האמיתית (ולא את מי שאומרים לה שהיא צריכה להיות).


4. להעז לצאת מהארון: שיווק מסורתי של מוצרי הסרת לנשים מתעלם מתהליך הגילוח ומתמקדם בתוצאה (בשונה משיווק גברי). אנחנו כאן גם בשביל להוציא את הגילוח הנשי מהארון.



קצת אנקדוטות מההיסטוריה הסוערת של הגילוח הנשי


גוף נשי חלק משיער היה ככל הנראה, אידיאל היופי גם ברוב התרבויות העתיקות:


· במצרים העתיקה נשים גילחו רגליים והשתמשו במשחות עשויות מחומצות וסיד שרוף


· בהודו העתיקה נהגו למרוח על שיער הגוף תערובת שכללה סוכר, לימון ומרכיבים טבעיים אחרים ואז הסירו את השיער באמצעות משיחה של רצועת בד


· נשות יוון ורומא העתיקה נהגו להסיר שיער עם הגעתן לבגרות והציעו אותו כמנחה לאלים


· בימי הביניים באירופה המראה החלק היה באופנה ורשומות מהמאה ה-13 שנמצאו בצרפת מצביעות כי סכינים להסרת שיער היו פריט ההכרחי לכל אישה


· על פי המקורות היהודיים נשים היו נוהגות להסיר שיער בבית השחי ובית הערווה ובהתאם לכך נקבעה ההלכה כי מעשה זה אסור על גברים משום "לא ילבש גבר שמלת אישה".


· האופנה החלקה בתקופה המודרנית החלה בשנות העשרים של המאה שעברה, שעה שחצאיותיהן של נשי המערב החלו מתקצרות והופיעו להקות הקאן-קאן והקברט. לפני כן נשים מהוגנות לא חשפו יותר מאשר את אמות ידיהן ולא היה צורך בהסרת שיער.


· נשים אמריקאיות לא נזקקו לגילוח בית השחי עד 1915 מאחר ואף אחד לא ראה אזורים מוצנעים אלו. באותם ימים, אפילו המונח 'בית שחי' נחשבה כמילה מגונה. פרסומת במגזין האופנה Harper's Bazaar לשמלה ללא שרוולים שינתה את ההיסטוריה ,כאשר המליצה שכדי ללבוש את השמלה היטב – מומלץ להסיר "Objectionable hair". מרגע זה, ההמלצה הפכה לצו אופנתי ושיער בבית השחי הפך להיות כל-כך המאה הקודמת.

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף