קבוצת הרכב קל אוטו, עולה בקמפיין טלוויזיוני ראשון עם האחיות מלול, כוכבות הריאליטי "היפה והחנון", התאומות נטולות הרישיון שאפילו לא הצליחו לעבור תיאוריה.
במסגרת הקמפיין, בתקציב המוערך בכמיליון וחצי ₪, יצולמו השבוע 8 תשדירים, בכיכובן של האחיות מלול, שישחזרו את הדיאלוגים ה"שנונים" והמפורסמים שלהן מפורמט היפה והחנון – הפעם בתחום הרכב.
התשדירים שיעסקו בתחומי מכירה, השכרה, ליסינג, טרייד אין, מימון ועוד, ידגישו את המסר ש"לא צריך להיות גאון כדי לדעת שרכב קונים בקל אוטו". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום JWT, כולל טלוויזיה, אינטרנט ורדיו, וצפוי לעלות לאוויר במהלך השבוע הבא.