- שם החברה: קבוצת חנן מור , יזמית נדל"ן ציבורית בינלאומית המובילה את הבנייה הירוקה וחווית המגורים המתקדמת בישראל.
- שנת הקמה: 2004
- מספר עובדים: 40
- פרופיל אישי קצר: בת 28, נשואה. מנהלת תקשורת שיווקית ואחראית מכירות בקבוצת חנן מור. בנוסף מרכזת את תחום האחריות התאגידית בחברה. בעלת MBA התמחות בשיווק ופרסום במסלול האקדמי "המכללה למנהל". בוגרת תואר ראשון בהצטיינות- מנהל עסקים התמחות בשיווק ופרסום בתכנית פרסום למצטיינים IAA, "המכללה למנהל". יוצאת משרד הפרסום McCann Erickson .
- היקף תקציב שיווק: 7 מיליון ₪ .
- ספקי שיווק: משרד פרסום : McCann Boutique, קידום אתרים- Sepros, יח"צ- Adi @ Michal PR IR
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? מהלך השקה מחדש של פרויקט "ימים", בשכונת "עיר ימים" נתניה. יצרנו חווית מגורים חדשנית וייחודית בהתאמה לצרכי הדיירים אשר יתגוררו בפרויקט.
ביצענו ריענון לשפה של הפרויקט ועדכון תכנוני בשטחים הציבוריים ולמעשה יצרנו קונספט מגורים חדש התואם לאורח החיים והצרכים של הלקוח. שילוב של אורח חיים בריא באווירה של שלווה ורוגע.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? פעילות דיגיטלית ב Google של קידום ממוקד למיקרו קהלים עם מיקרו מסרים. בנוסף, פעילויות קד"מ בפרויקטים של החברה ברחבי הארץ.
- האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? בעיקר גזירת נתונים, מגמות בשוק הנדל"ן ונתוני קמפיינים דרך מערכות פנימיות בחברה ותוכנת ניהול לקוחות.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה – אתר Madlan איננו מתחרה אך מהווה פלטפורמה חשובה בענף הן ליזמים ולהן לרוכשי הדירות. השנה השיקו באתר מערכת ייחודית ליזמים והרחיבו באמצעות כך את הפעילות באתר.
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? פרופ' אביחי שוב עמי- ליווה את דרכי במהלך התואר הראשון וכעת ב MBA. מומחה בתחום השיווק, כתב בין היתר את הספר "אסטרטגיות שיווקיות עדכניות".
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות, רצון לפרוץ קדימה ולחשוב תמיד על הדבר הבא.
· דף הבית שלך באינטרנט www.hmg.co.il
· מהו הרכב בו את נוהגת? יונדאי I 25.
· מהו ג'וב חלומותיך? סמנכ"לית בכירה בעולם השיווק.
· חופשה חלומית: איי סיישל.