חברת הקוסמטיקה המובילה "קרליין", מתמקדת בחדשנות, ויוצאת לראשונה בישראל עם סדרת ליפגלוסים חדשנית ועדכנית, בטעמי שוקולדה וקפה.
במסגרת השקת הסדרה, יוצאת "קרליין" בקמפיין פרסום רחב, הנאמד בתקציב הנעמד בכ- 200 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום: באומן/בר/ריבנאי, תחת המסר: "פיתוי מבריק".
הקמפיין כולל: מודעות פרסום בעיתוני נשים ולייף סטייל, נראות כוללת בנקודות המכירה וקד"מ בקרב קהל היעד.
איריס שטרסמן, סמנכ"ל לשיווק: "האסטרטגיה של חב' "קרליין" נשענת על הקונספט: The look of Love" ורותמת את המדע ליצירת האפקטים הויזואליים של ההתאהבות, מתוך ההבנה האוניברסלית, שאישה מאוהבת נראית תמיד נחשקת וזוהרת".