YouPhone בקמפיין "פוליגרף"

חברת הסלולר YouPhone, מקבוצת אלון החזקות ברבוע כחול, יוצאת בקמפיין פרסומי חדש וייחודי מסוגו -"קמפיין הפוליגרף".
לראשונה בישראל, מנכ"ל חברת סלולר ,אריאל שרייבר, נבדק במכונת אמת, ומוכיח בבדיקה אמיתית ש
YouPhone היא חברת הסלולר הטובה בישראל. בקמפיין משולב גם גורי אלפי, הפרזנטור של החברה. מדובר בקמפיין פרסומי נרחב, באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ, שיכלול קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות, אינטרנט וכן פעילות קד"מ ו- BTL.


אסטרטגיית הקמפיין החדש נועדה לבסס את מעמדה של YouPhone כשחקן משמעותי בשוק הסלולר מול החברות הגדולות, וכמקור משיכה לקהל הצרכנים המחפשים אחר מחירים זולים מבלי להתפשר על איכות השירות. מנכל YouPhone ענה על סדרה של שאלות כגון : המחיר הזול בישראל, מהירות הגלישה הגבוה בישראל, השרות המהיר ביותר, החזר של 5 מיליון ₪ ללקוחות ב2013 על קניות במגה ודור אלון ועל כולן נמצא דובר אמת.


לדברי גיא וינברגר, מנהל שותף בשטרית מדיה גרופ: "הצרכן של ימינו אדיש וסקפטי כלפי הפרסומות המטיחות בפניו אמירות גדולות אך חסרות כל כיסוי. מטרת הקמפיין הייתה לגרום לצופים לצאת מהאפטיות ולעצור להקשיב למסר שלנו: "YouPhone היא חברת הסלולר הטובה ביותר בישראל". רצינו לשבור את חוסר האמון ולהמחיש שלהבדיל מחברות אחרות אשר רק מדברות YouPhone באמת מתכוונת למה שהיא אומרת. עד כדי כך שהיא מוכנה להציב את מנכ"ל החברה ולהוכיח את נכונות הדברים במכונת אמת. מדובר בהצבת רף חדש אשר במקום עוד סקר או נתון השוואתי מצליח לייצר גם בולטות, לעורר באזז ולשבור את מחסום האמון."

לדברי יוסי שני, מנהל השיווק של
YouPhone "הרעיון לשימוש בפוליגרף ובמנכ"ל החברה בקמפיין הנוכחי, נבע מכך שלמרות שהמפרסמים והמשווקים מנסים כל העת להיות קריאטיביים יותר כדי להוות מקור משיכה ואטרקטיביות, קהל הצרכנים לא ממש שינה את דפוסי הצריכה שלו. שוק הסלולר בישראל עבר שינויים מאוד משמעותיים מאז המהפכה שהחלה לפני כשנה וחצי, שהצליחה להגביר את התחרות בענף ולהביא להורדת המחירים באופן משמעותי. יחד עם זאת, מנתוני הניודים בין החברות עולה כי מספר הלקוחות המבצעים את המעבר בין החברות הוותיקות לחדשות עדיין נמוך יחסית בגלל החשש מקליטה ושירות. בקמפיין זה אנו מזמינים את לקוחות כל החברות לעבור ל YouPhone שאנו מאמינים שהיא חברת הסלולר הטובה ביותר בישראל, ליהנות מהסלולר הזול בישראל בלי להתפשר על השירות או על הטכנולוגיה "


אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח