לראשונה, משקיעה תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את קטגורית הדגנים בישראל, במותג ברנפלקס. במסגרת זו מרחיבה תלמה את מותג ברנפלקס ומשיקה את ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר.
ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר, עשוי דגנים פריכים מחיטה מלאה ופתיתי סובין, עשיר בחומצה פולית וסידן, מהווה מקור מצויין לסיבים תזונתיים, המשפרים את העיכול ומזרזים את חילוף החומרים.
השקת המוצר החדש תלווה בקמפיין פרסום נרחב בטלויזיה שיכלול מתן חסות למזג אויר בערוץ 22 ובערוץ 10), בעיתונות וקמפיין אינטרנט לקהל המקצועי ולקהל הרחב שיכלול פרסום באתרי אינטרנט מובילים בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון ₪.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק, יוניליוור ישראל: "כמובילת תחום הדגנים, חרטה תלמה על דגלה להוביל חדשנות בתחום זה. יוניליוור רואה חשיבות רבה בפיתוח מוצרים חדשים בעלי תועלות ייחודיות, ביניהן שמירה על משקל ואורח חיים בריא, כחלק מהטרנד הבריאותי ההולך וגובר. מוצרים שהושקו על פלטפורמה בריאותית הניעו את צמיחת הקטגוריה והביאו לכניסת צרכנים חדשים.
הטכנולוגיה ואמצעי הפיתוח המתקדמים של יוניליוור העולמית בעולם מאפשרים לנו בישראל, להביא לצרכן את המוצרים האיכותיים והחדשניים ביותר בתחום, כחלק ממגמת הויטאליטי של יוניליוור, במסגרתה מציעה החברה מגוון של מוצרים בעלי ערכים תזונתיים ובריאותיים גבוהים."
דורון זילברשטיין, מנהל יחידה עסקית תלמה: "שוק דגני בוקר למבוגרים נאמד בכ- 126 מליון שקל בשנה, בעל שיעורי צמיחה גבוהים. כיום מהווה סדרת ברנפלקס כרבע ממכירות הקטגוריה והמותג הינו מס' 2 בסגמנט המבוגרים, לאחר פינוקי בריאות תלמה. חלק גדול מהצרכנים מחפש תמידית אחר מוצרים שמספקים מענה על צורך של אורח חיים בריא בכלל, תזונה נכונה ושמירה על משקל בפרט. הברנפלקס החדש שומר על טעם ופריכות יוצאי דופן, מעניקים שילוב מושלם של בריאות ואנרגיה זמינה להתחלה טובה ובריאה של היום עבור קהל צרכנים שוחרי בריאות והמעונינים בשמירה על המשקל."