- שם החברה: אירופלקס לשינה טובה יותר
- שנת הקמה: 2004
- מספר עובדים: 105
- פרופיל אישי: בן 31 נשוי +2 . תומר החל את דרכו בשנת 2004 כאיש מכירות של חברת אירופלקס, המתמחה בהענקת פתרונות שינה מתקדמים. במרוצת השנים התקדם בתפקידים מגוונים בחברה עד לתפקידו כיום כסמנכ"ל. בתקופה זו נפתחו 18 סניפים, והיום אירופלקס נחשבת לאחת החברות הגדולות והמובילות בענף.
- היקף תקציב שיווק :5 מיליון שח בשנה
- ספקי שיווק: משרד פרסום אברהם, משרד יחסי ציבור סברינה בלהסן תקשורת ויחסי ציבור, עיצוב תעשייתי בתוך החברה סטודיו עם 2 מעצבים .
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? השקת קו מיטות מתכווננות רחב וגדול במחיר נגיש לציבור גדול , השקת קו מוצרים שכולל ספות נפתחות למיטה במבחר הגדול ביותר בישראל במחירים סופר נגישים וזולים.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? תערוכות , זאת הדרך היעילה להגיע לקהל רחב בזמן קצר ולתת לו לחוש את המוצר ולהרגיש את יתרונות אירופלקס על כל מוצר אחר בשוק. המגע הישיר עם הלקוח שווה הכל
- לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים – למצוא מוצר שהוא נידרש ונחוץ לקהל ולתת לו אותו במגוון גדול ובמחיר נגיש והכי חשוב איכותי במיוחד, מדובר על מהלך ספות-מיטה שהובלתי שבזכותו כבר לא קוראים לספה מיטה "ספת החותנת"
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה: הפרסום של עמינח טוב מבחינתי כי מספרים סיפורים ומבטיחים הרים וגבעות על מוצר שהוא נחות בהרבה רמות מהמוצע בשוק , מהלך כזה דורש יצירתיות ועל כך אני מפרגן
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סבא שלי ודוד שלי שהם באים מתחום הניהול והמכירות
· עבודה ראשונה? נולדתי בתחום המיטות והשינה בכלל .
· תכונה חשובה למנהל שיווק? לתת מה שהלקוח צריך ולא מה שהלקוח רוצה
· דף הבית שלך באינטרנט – aeroflex.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות -קורדיליה
· מהו הרכב בו אתה נוהג? פורד מונדאו
· מהו ג'וב חלומותיך? להיות נשיא החברה אותה אני מנהל הרבה לפני גיל הפנסיה
· חופשה חלומית: שנה שלמה בג'ונגל באפריקה