קמפיין חדש ללה קט

המותג לה קט מבית ביופט, יצרנית ומשווקת מזון לחתולים הגדולה בישראל, עולה בקמפיין חדש תחת המסר " מנה בריאה של אהבה ". הקמפיין החדש יכלול פרסום בטלוויזיה ובאינטרנט, וכן פעילות בנקודות המכירה וברשתות החברתיות. את הקמפיין החדש יצר משרד הפרסום FOUR. הקמפיין יעלה בערוץ 2 למשך כשבועיים ועלותו נאמדת בכ 2 מיליון ₪. זו הפעם הראשונה מזה עשור שעולה לטלויזיה קמפיין למוצר חתולים.


הקמפיין מגלה את הסיפור המסתתר מאחורי אריזת המותג. לצורך הצילומים נבחר חתול ג'ינגי', בדומה לחתול המופיע על האריזה של לה קט, הכה המוכרת לבעלי החתולים. למרות שהקמפיין הצריך צילומי חוץ, יועצת החתולים של החברה, אורלי זכאי, המליצה על צילומים של החתול במקום סגור ובטוח, בכדי שהירגיש בסביבה טבעית ובנוח. לאחר הצילומים, שונתה סביבת החתול באופן ממוחשב לסביבת חוץ.


מירב אמיד, סמנכ"ל שיווק ביופט: "שוק המזון לחתולים הינו שוק תחרותי ביותר. מדובר בקמפיין ראשון למותג לאחר למעלה מעשור. בשנתיים האחרונות אנו עדים למגמה של מעבר ממזונות מאוד יקרים למותגי מיינסטרים חזקים ואמינים. המסר הנוכחי הוא שלחתולים יש העדפות מאוד ספציפיות, למזון שהם אוהבים. במקביל, אנו ממשיכים להדגיש את הערכים התזונתיים ואת התועלות הפונקציונאליות של המותג כגון חומצות השומן אומגה 3 ו-6 התורמות לבראיות העור והפרווה, והתוספת הייחודית של החמוציות המסייעות במניעת דלקות בדרכי השתן הקמפיין, לעודד מעודד את בעלי החתולים להיות קשובים יותר להעדפותיהם ולבחור עבורם מזון איכותי ובריא. אנו מאמינים כי בזכות הקמפיין החדש נמשיך במגמת התחזקות המותג לה קט בישראל".

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח