"פז" החברה הגדולה בתחום אספקת סולר ונפט לחימום ביתי יוצאת במהלך מוביל בשוק הסולר והנפט, ע"י פיתוח מוצר מהפכני בשוק בעל ערך מוסף ללקוח המדגיש אמינות ושקיפות.
במסגרת המהלך החדש יושק לראשונה בשוק הסולר והנפט "צינור שקוף" בעל מספר יתרונות המאפשרים ללקוח לראות בדיוק כמה הוא קונה ומה הוא קונה.
לדברי יורם בן עמי, מנהל חטיבת הסחר בפז: "מסקרים שערכנו, עולה כי רמת אמון הצרכנים בתחום האספקות לחימום הביתי יורדת בהתמדה, בין היתר, כיוון שבשנים האחרונות התגברה מגמת "החאפרים" בענף, המוכרים לציבור סולר שאינו בהכרח נקי או בכמות שהזמינו. לפיכך, החלטנו בפז על השקת ה"צינור השקוף" המעביר את המסר החד משמעי כי פז היא חברה אמינה המבטיחה ללקוח שהוא מקבל בדיוק את מה שהזמין".
הקמפיין בו יוצאת פז, שנועד להעלות את רמת המודעות של ציבור הצרכנים לחשיבות הנושא באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בהשקעה של 850,000 ₪ יכלול, קמפיין ברדיו – ארצי, מודעות ענק בעיתונות, פרסום ע"ג אוטובוסים, דיוור ישיר, פליירים ועוד.
מנתונים ובדיקות שערכה חברת "פז חימום ביתי" עולה נתון חשוב כי 36% מציבור הרוכשים, אינו יודע או מאמין שקיבל את כמות הסולר או הנפט שהזמין. נתון זה מדגיש את הצורך ליצור ולהוביל קונספט חדש שיחזק את האמינות בעיניי הצרכן.
בנוסף, במסגרת הקמפיין יוצאת פז במגוון מבצעים כגון: הרוכשים בקנייה ראשונה מקבלים ספר בישול "מרקים" מאת חנה שאולוב שמחולק בחנויות ילו והטבות והנחות נוספות. כמו כן, מצורפים לדיוור ספרי מגנט למקרר עם טיפים לחורף.