רשת טיב טעם, תשיק בשני סניפי הדגל שלה, בראשון לציון ובנתניה, מחלקות חדשות, המתמחות בבירות, מרחבי העולם ומישראל.
המחלקות יציעו למעלה מ 500 סוגי בירות של מותגים מובילים מהארץ ומהעולם, כולל מבשלות בוטיק שעד כה לא שווקו בישראל. מהלך זה מאפשר לשמר את מעמדה של טיב טעם כרשת המובילה בתחום האלכוהול.
לדברי עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "רשת טיב טעם הנה הרשת הראשונה בישראל, שפתחה מחלקות יין מתמחות והצליחה להגדיל את הפעילות בקטגוריה זו באופן משמעותי. עם רכישת החברה הסקוטית, ע"י חברת הבת של הקבוצה ישרקו, הוחלט לפתוח מחלקות בירה שלא קיימות כיום ברשתות המזון האחרות ובכך לחזק את חוויית הקנייה".
"פתיחת המחלקות המתמחות, תיערך בסמוך למשחקי המונדיאל, בשיא חודשי הקיץ ועל כן אנו צופים עלייה ניכרת של עשרות אחוזים, בקטגוריית הבירות".
עוד מסר כהן: "בזכות המודעות הרחבה שיש לצרכן הישראלי, לבירות בטעמים חדשים אנו שמחים לאתגר את הלקוחות במגוון רחב ואיכותי".
במקביל לפתיחת המחלקות משיקה טיב טעם אפליקציה ייחודית, וראשונה מסוגה, הנקראת: BEER ME. האפליקציה בעלת הטכנולוגיות המתקדמות, תעניק פתרון ברור למתלבטים איזו בירה לקנות/לשתות. באמצעות האפליקציה יוכלו לקוחות הרשת להפסיק להתלבט ולמצוא את הבירה המתאימה להם לפי מספר פרמטרים: צבע הבירה לפי סקלת הצבעים, אחוז האלכוהול, מידת המתיקות, מדינה, התאמה למצב הרוח, דייט, חברים ועוד".
שוק הבירה בישראל הינו שוק עונתי המתחזק בחודשי הקיץ. צריכת הבירה בישראל לנפש עומדת על כ- 19 ליטר בשנה, נמוך משמעותית ביחס למדינות אחרות כמו גרמניה עם כ- 132 ליטר לנפש, הבריטים 99 ליטרים, וארה"ב כ- 96 ליטר לנפש.