טורנדו ממוקד ואפקטיבי – בקרת פרסומות בחירום

הפוסט בחסות פורטיסימו סמארט מדיה – שיווק מבוסס תוכן באינטרנט



הימים, ימי מלחמה, ואל מול הביצועים המרשימים של צה"ל במשימה הבלתי אפשרית שבין לחימה אפקטיבית לבין שמירה על חוות הדעת העולמית, הציבור נדרש לספוג ביצועים לוקים בחסר מצד ערוצי הטלוויזיה, בלשון המעטה. עבור מי שהעביר את מלחמת המפרץ מול זהו זה והעולם הערב שהיו בגדר "איזהו גיבור ה משעשע את עמו" של המלחמה ההיא, מדובר בתחושה מוזרה לעמוד כיום בפני מצעד האולפנים הנודדים והנייחים שמשודרים בכל שעה אפשרית, כשהערך השידורי היחיד שלהם שיכול להיות גלום בהם הוא יצירת לחץ מכל שיגור. עצוב לחשוב על כך שהאתנחתא הבידורית מגיעה לאחר 10 ימים, וגם זה בשידור חוזר של ארץ הנדרת.



אך לפחות הטלוויזיה הדלוקה ברציפות מאפשרת לנו להתרשם שוב מהפרסומות החוזרות על עצמן, ולסמן לעצמנו הצלחות וכשלונות (לפחות לפי דעת הוועדה המקומית):



הטוב: הפרסומת החדשה של טורנדו מציגה את שון גיטלמן, כוכב פרסומות קודמות שזכו לתואר האהובה ביותר, כותב פניה למשרד הפרסום מכיוון שכולם מזהים אותו ברחוב בשמו מהפרסומת ולא בשמו האמיתי. הפרסומת סטטית, משמעממת, ואף לא מצליחה להיות חמודה כמו קודמותיה. אז מה טוב? באומן בר רבנאי שילבו בפרסומת מספר פעמים את המשפט "לג'נד, הטורנדו הנמכר ביותר בישראל". משפט שלמעשה לא אומר כלום, אבל כשהוא מופיע ברצף המלל של הפרסומת, נחקק בזיכרון השומע כי טורנדו הוא המזגן הנמכר בישראל. כאשר בוחנים את הפרסומת מנקודת מבט זו, אז באמת לא משנה מה מתרחש בפרסומת, כל עוד המסר הזה מושמע שוב ושוב.



הרע: לעמות הפרסומת של טורנדו, קופי שוט מציגה את ההיפוך המוחלט (כשגם קהל היעד שונה לגמרי), עם פרסומת שלא בוחלת


באמצעים כדי למצוא חן בעיני נוער . פרסומת קצבית, עם מסר חוזר על עצמו וישיר שיוצר אפקט מעניין. אבל גם כאן, כמו אצל טורנדו, רגע קטן משאיר את הרושם המרכזי – אבל בשונה, הוא משאיר דווקא רושם לא מוצלח. הפרסומת משתמשת בקטע אנימציה המדמה את ההשפעה של קופי שוק על מערכות העצבים בגוף. האנימציה הזו מתקשרת דווקא לאנימציות המופיעות בסדרות בתי חולים כגון "האוס", כדי לתאר מקרה של קריסת מערכות, או לחילופין הדמיות של פרסומות למסטיקים ללא סוכר . ממשקה נחמד שנועד להעיר אותך, המשקה הופך למשהו רפואי. מצד שני, אולי הדברים דווקא יתקשרו לנוער עם השפעות עצביות של סמים – ייתכן שמדובר במשהו שיקרוץ לנוער, ואת זה ימים יגידו. בינתיים נחפש פרסומות אחרות להתרגש מהן.



המוכח: הפרסומת שדווקא כן הוכיחה את עצמה בשטח, היא זו של ברנפלקס עם דנית הזמרת. הפרסומת עצמה כבר זכתה במדד פרסומת הוידאו של גלובס , עם נתונים מרשימים של מעל ל- 1,900 לייקים ביוטיוב, מאות אלפי צפיות (מעל ל- 700,000) ויותר מ- 6,000 שיתופים בפייסבוק. אתמול פורסם בפייסבוק של באומן בר ריבנאי כי " דנית הפכה את ברנפלקס ממותג דיאטטי ומשעמם למותג המוביל בקטגוריה", בצירוף תמונת


מצב השוק:




אולי צריך לתת לאנשי באומן את השליטה על כל לוח השידורים במצב החירום.
סופשבוע רגוע,
מצוות אולמרקטינג





אולי יעניין אותך

 אור אזולאי
resized_pexels-photo-3811082
 שיווק
Naor
press
sodastream(4)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח