עם המשכו של מבצע "צוק איתן" נרשמה עליה משמעותית במספר המשתמשים באפליקציית "לוטו שלי" העומד על מעל 12,000 הורדות אפליקציה. באופן מפתיע, כמעט כל המצטרפים החדשים לשירות עשו זאת במהלך ימי המבצע והדבר היווה תחליף ליציאה מהבית ומשלוח טפסים בתחנות מפעל הפיס בשל החשש מהאזעקות. הגידול הגיע כמעט ללא פעילות שיווקית ועוד לפני השקה רשימת של המוצר.
"לוטו שלי" , הינו מיזם חדש בישראל המאפשר שירותי משלוח טפסי הגרלות מפעל הפיס (לוטו, צאנס, 777, 123) באמצעות אתר אינטרנט ואפליקציה סלולרית במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אתר האינטרנט "לוטו שלי" עלה לאוויר בראשית יוני. האתר והאפליקציה הושקו בהשקה שקטה שתוכננה לחודש ימים אולם נדמה כי השקה שקטה זו ברשתות החברתיות צברה תנופה והשירות מונה כיום אלפי משתמשים פעילים.
לדברי רויטל ליבפרנד מנהלת השיווק של החברה: במהלך ימי המבצע אנו עדים לעליה משמעותית של מספר המשתמשים באפליקציה החדשה. משיחות שהתקבלו במוקד שירות הלקוחות שלנו מרבית המשתמשים החדשים בחרו בנו במיוחד לאור העובדה כי הדבר מאפשר להם לשלוח טפסים מהבית וללא חשש להסתובב ברחובות בימים אלו. שאלות רבות עסקו גם בסוגיית האבטחה, ולאחר שקיבלו מענה והתנסו בשירות באופן אישי, מספר המשתמשים והלקוחות החוזרים גדל באופן ניכר.