11,000 פניות בשנה מטופלות בעמוד הפייסבוק של חברת החשמל

עמוד הפייסבוק של חברת החשמל טיפל במהלך השנה האחרונה בלמעלה מ- 11,000 פניות, על קיר העמוד הרשמי ובהודעות פרטיות. הפניות לחברה באמצעות עמוד הפייסבוק הרשמי כללו בין היתר: שאלות בנושאים כלליים על חברת החשמל, שאלות בנושאי צרכנות – תעריפים, זכויות וטיפים ושאלות אישיות ומתן פתרונות לסוגיות בבתי הלקוחות, בדומה למענה במרכזי השירות 103.


בימים אלו, עלתה חברת החשמל עם סרטון חדש של שקע תקע ושטקר, באמצעות מחלקת הפרסום של חברת החשמל ומשרד הפרסום אדלר חומסקי , המציג את כל דרכי ההתקשרות עם חברת החשמל – הכל כדי להעניק את השירות היעיל, האיכותי והזמין ביותר ללקוחותיה –
באתר האינטרנט של חברת החשמל, במרכזי השירות 103 של חברת החשמל בטלפון 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע 365 ימים בשנה, במרכזי קבלת הקהל של חברת החשמל ברחבי הארץ, באפליקציית "חברת החשמל" הניתנת להורדה חינם בחנויות הסלולאריות באפל ובאנדרואיד ובעמוד הפייסבוק של חברת החשמל. פעילויות אלו, מתקיימות במסגרת חטיבת רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת בחברת החשמל.


דליה בודינגר, דוברת חברת החשמל: "עמוד הפייסבוק הוא חלק משינוי מהותי שעברה דוברות חברת החשמל, אשר הפכה בשנה האחרונה לדיגיטלית, דינאמית ומותאמת לצרכי המדיה. אנו רואים בכל גולש על מעגליו ברשת כמוביל דעה בעל השפעה על תדמית חברת החשמל. עמוד הפייסבוק מהווה כלי שירותי, נגיש, שקוף ופתוח לכלל לקוחות חברת החשמל ובסערת דצמבר 2013 אף הוכיח כי הוא הכלי היעיל והמהיר ביותר למתן שירות נגיש בזמן חירום".


עמוד הפייסבוק הרשמי של חברת החשמל עלה לאוויר לפני כשנתיים, כחלק ממדיניות של שקיפות ופתיחות של החברה בפני הציבור, ומתוך מטרה לתת מענה ללקוחות החברה בשקיפות ופתיחות כך שהמענה ישרת במקביל מספר לקוחות.


כחלק מהפעילויות היזומות, מקדישים בעמוד הרשמי חודשים מלאים להצגת פעילויות ייעודיות בחברה – כמו למשל – חודש מרץ המוקדש לפעילויות של נשות חברת החשמל, חודש מאי שהוקדש לפעילויות איכות סביבה של חברת החשמל, בקיץ ובחורף – מציגים בעמוד את ההכנות והפעילויות לאספקה אמינה וזמינה של חשמל גם בימי מזג אוויר קיצוני.



כיום עוקבים כ 63,000 גולשים אחרי העמוד הרשמי של חברת החשמל, עם כ-150 פניות בממוצע בכל חודש.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח