בסימן של חזרה לשגרה והגברת מאמצי השיווק של מארגני התיירות הנכנסת, לשכת מארגני תיירות נכנסת, המשווקים את ישראל כיעד תיירותי בעולם ואחראים על תנועת התיירות של כמיליון תיירים בהיקף של כמיליארד דולר בשנה, משיקים את האתר החדש של לשכת מארגני תיירות נכנסת www.israeltravel.co.il .
האתר החדש נועד להציג את לשכת מארגני תיירות נכנסת מול גורמים בתעשיית התיירות בארץ ובעולם. האתר מאפשר לחברות בארץ ובחול ליצור קשר עם 115 חברי ועמיתי הלשכה. חברות תיירות מרחבי העולם שמחפשות שותף ישראלי מתאים יכולות באמצעות מנגנון החיפוש באתר לחפש חברות שעונות על דרישותיהן כגון התמחות החברה,שפות, שירותים, קהלי היעד וסוג התייר אליו הם פונים.
האתר גם כולל איזור סגור לחברי הלשכה שישמש כשולחן עבודה ל 115 חברות הלשכה ועובדיהם.האתר מספק לסוכנים מידע בתחומים רבים וכולל מידע על תעשיית התיירות הנכנסת ,סטטיסטיקות ונתונים על תיירים ומבקרים לפי אזור ומדינה.כמו כן באתר מידע שיווקי ומחקרי שוק על מדינות יעד רבות ומאפייני התייר שמגיעים לישראל מהן.בנוסף חומר שיווקי שכולל גלריית תמונות סרטונים ומצגות שמאפשר למארגני התיירות לשלבם בחומרי הפרסום שלהם.באתר יש אזור של מבזקים הודעות ומאפשר הרשמה ל אירועי הלשכה.
אתר הבית של לשכת מארגני תיירות נכנסת מציע עדכון יומיומי במגוון נושאים הנוגעים לתיירות הנכנסת. כמו כן, ניתן באמצעות האתר לבצע הזמנות ולהנות מגוון רחב של שירותים האתר מספק לסוכנים מידע בתחומים רבים וכולל מידע על תעשיית התיירות הנכנסת ,סטטיסטיקות ונתונים על תיירים ומבקרים לפי אזור ומדינה.באתר מידע שיווקי ומחקרי שוק על מדינות יעד רבות ומאפייני התייר שמגיעים לישראל מהן,חומר שיווקי שכולל תמונות ,סרטונים ומצגות שמאפשר למארגני התיירות לשלבם בחומרי הפרסום שלהם, מידע על בתי מלון, מורי דרך ועוד.ניתן למצוא באתר תשובות לנושאים רבים בהם נתקל מארגן התיירות.
עודד גרופמן, משנה למנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, מציין האתר החדש הינו כלי עבודה תומך נוסף במאמץ הכולל של הלשכה, דווקא בתקופה שתכילתו להעצים ולקדם את פעילותם של מארגני התיירות הנכנסת בשיווק ישראל כיעד תיירותי בעולם. עוד מציין גרופמן, כי דווקא בתקופה לא פשוטה זו יש חשיבות לשימוש בכלים דיגיטליים חדשניים.