על-פי מחקר שערכה סופר-פארם (באמצעות מכון SAIPO בקרב 500 נשאלים מגיל 18 ומעלה) 71% מהישראלים העניקו בשנה האחרונה בושם כמתנה, כאשר 60% מרכישות הבשמים בישראל נעשות בתקופות החגים – חגי תשרי ופסח.
דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם: "זוהי תקופת שיא במחלקת הבישום והקוסמטיקה בסופר-פארם והשנה נערכנו הן עם מגוון רחב של מבצעים ועם אריזות מתנה מושקעות במיוחד שלא היו לנו בשנים קודמות על-מנת ללקוחותינו יוכלו להעניק מתנות עם ערך מוסף וכן באריזות אסתטיות".
לקראת ראש השנה, סופר-פארם תשקיע במהלך חודש ספטמבר 10 מיליון שקלים. הרשת תציע מגוון מבצעים בכל מחלקות החנות וכן יוצאת בקמפיין פרסומי נרחב באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מבכל המדיות: טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, שילוט חוצות ונקודות המכירה. זה החג הראשון שסופר-פארם תשקיע הן בפרסום מכירתי, בעיקר לחוברת הקופונים, והן בפרסום תדמיתי תחת המסר "בושם מתנה לחג קונים בסופר-פארם".
לוזון מוסיף, כי מכירות מחלקת הקוסמטיקה יצמחו בכ-45% לעומת התקופה שלפני החג וסך מכירות סופר-פארם יצמחו בכ-15% לעומת ראש השנה שעבר. " אנו מעריכים שבשל מבצע "צוק איתן" היקף המכירות יגדל בשל צמצום היקפי הצריכה בחודשי הקיץ ורצון הצרכנים לפצות את עצמם ואת קרוביהם בין היתר, באמצעות מתנות"
במסגרת המבצעים תציע סופר-פארם ללקוחותיה עשרות בשמים במחירים שבטווח שבין 99-299 שקל וחוברת קופונים המקנים הנחה של עד 70% בכל מחלקות החנות ושניתן לממשם גם דרך האפליקציה בסלולר. בנוסף, לקראת השנה החדשה, הרשת תשיק בסניפיה מגוון בשמים חדשים של המותגים המובילים: אסתי לאודר, דונה קארו, BOSS, ג'יבאנשי, נאוטיקה ועוד, וכן מהדורות מוגבלות של בשמים קיימים במארזים ייחודיים לרשת המכילים בושם מוביל ומוצר נלווה כגון קרם גוף , דיאודורנט, ג'ל רחצה ועוד. בין המותגים המובילים שיוצעו במארזים חגיגיים: Lady Million, One million , קרולינה הררה לגבר ועוד.