המפגש הקרוב בסדרת מפגשי ל.ה.ב UPDATE בניהול השיווק יעסוק בנושא מודיעין תחרותי ככלי אסטרטגי לקבלת החלטות. ההרצאה מרכזית במפגש זה תועבר ע"י אבנר ברנע, מומחה למודיעין תחרותי, המשמש יועץ בתחום זה לחברות בארץ ובחו"ל, בהן חברת הייעוץ הבינלאומית דלוויט טוש. כמו כן, מרצה מר ברנע בתכניות MBA בבתי ספר למנהל עסקים בארץ.
מרצים נוספים במפגש הם: דוד בנימין, לשעבר מנהל המודיעין התחרותי של אמדוקס; יריב חיים, סמנכ"ל בחברת מ. ח.אלישר הפצה (נציגת פיליפ מוריס בישראל);
המפגש יתקיים ביום ראשון, ה- 11 בדצמבר 2005, בין השעות 17:30-20:30, בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב (חדר 301).
לדברי רננה פרס, מרכזת התוכנית, מודיעין תחרותי הוא אחד הכלים המשמשים לצורך מיפוי המתרחש בשוק, בעיקר בקרב המתחרים, וכיום כ-90 אחוז מהחברות המופיעות ברשימת Fortune 500 מיישמות מודיעין תחרותי באמצעות פונקציה מיוחדת לכך. "ניסיון בחו"ל וגם בישראל מצביע על כך שמודיעין תחרותי הופך לכלי אסטרטגי חשוב המאפשר לפירמה להיערך בזמן, להשיג ולשמר יתרון תחרותי", אומרת פרס.
במהלך המפגש יוצגו עקרונות לאיסוף ושימוש נכון במודיעין תחרותי. כמו כן, המפגש ידון בטעויות נפוצות ומכשלות ארגוניות בדרך ליישום מוצלח.
"ל.ה.ב אפדייט בניהול השיווק" היא תכנית מנויים שנתית המיועדת למנהלים בכירים, מנהלי שיווק, פרסומאים ומנהלי פרסום בחברות גדולות, וכוללת סדרה של מפגשים מקצועיים במגוון תחומי השיווק, תוך שילוב ידע רב ועדכני מן השטח ומהאקדמיה. בתוכנית השתתפו עד היום מאות מנהלים, שמצאו עניין רב בשילוב של מרצים בכירים מהאקדמיה ואורחים המגיעים מן השטח. בין המרצים האורחים שהשתתפו במפגשים הקודמים היו: גבי רוטר מקסטרו, חיים רומנו מנכ"ל אל-על, יהודי ליפמן מיוניליוור, פרופ' סטיבן ברנט מקלוג, יעקב גינצבורג מקלאב מרקט, הפרסומאי אייל חומסקי, ד"ר רינה דגני, אלי רייפמן מאמבלייז, גיל רוזנפלד מ- HP ועוד.