רשת המרכולים טיב טעם הוזילה משמעותית בימים אלה למעלה מ- 1,895 מוצרים בסניפיה. מדובר בהוזלה קבועה, ללא מבצע או התניה, מכל הסוגים ובכל המחלקות.
המהלך ילווה בקמפיין פרסומי הכולל מסע פרסום דיגיטלי רחב, בו נעשה לראשונה בישראל שימוש בדרון (מסוק זעיר נשלט מרחוק) בקמפיין פרסומי. לצורך כך, עוברי אורח יכולים להזמין מוצרים במסך מגע ענקי ואינטראקטיבי שהוצב במרחב הציבורי. המוצרים שמחירם ירד משמעותית יורדים אליהם היישר מהאוויר באמצעות דרון (מסוק זעיר נשלט מרחוק). עוברי האורח הופתעו מהמחיר האטרקטיבי ומהדרך המפתיעה שקיבלו את המוצר. היקף ההשקעה בפרסום המהלך נאמדת בכ- 1.2 מיליון ₪ .