הגרנד קניון בחיפה יערוך סדנאות שירות ומיומנויות מכירה ל-500 עובדי הקניון בהתאם למודל האמריקאי

הגרנד קניון בחיפה יוצא ביוזמה חדשה המקובלת כמודל שיווקי בקרב קניונים בחו"ל: מתן הדרכות, סדנאות והרצאות מקיפות עבור 500 מנהלי החנויות ואנשי המכירה בקניון, לצורך שיפור השירות, המכירות ושימור הלקוחות.



במסגרת המיזם תקיים הנהלת הגרנד קניון סדנאות שירות הכוללות: מגוון הרצאות והדרכות אינטראקטיביות שמטרתן הגברת איכות השירות ללקוחות הקניון. הסדנאות יונחו על ידי מיטב המומחים בתחום בארץ ובעולם, ויתמקדו בתהליכי שיפור תוצאות המכירה ושימור הלקוחות, זיהוי מאפייני הלקוחות וצורכיהם, הקניית תהליך מכירה מובנה, טיפול בסיסי בהתנגדויות ועוד.



בנוסף, על מנת לשפר את זמן שהותו של המבקר בגרנד קניון, עורכת בימים אלו הנהלת הגרנד קניון סקר מקיף בקרב מבקרי הקניון שיבחן את אפשרויות שיפור זמן האיכות של המבקרים בקניון.



לדברי ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון: "הנהלת הגרנד קניון רואה בשירות ללקוח כערך חשוב ביותר. קיומן של הדרכות מקצועיות לאנשי המכירות הפועלים בקניון, הן חלק מתוך המאמץ הכולל של הקניון לשפר את מיומנויות המכירה ושירות, על מנת לשדרג את זמן האיכות של המבקרים בקניון, לצד הגדלת הפדיונות של החנויות".



עוד אמר סביון, כי:" על מנת ללמוד מתהליך השיפור אנו עורכים סקר מקיף בין לקוחות הקניון כדי לזהות את המאפיינים של הלקוחות, העדפותיהם וצורכיהם. באופן זה נוכל להגדיל את מידת שביעות רצונם של הלקוחות מהגרנד קניון כמקום בילוי וכמרכז קניות".

אולי יעניין אותך

 מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס