זוגלובק מציגה קמפיין "יום פסטרמה, יום סבבה"

זוגלובק מציגה קמפיין "יום פסטרמה, יום סבבה" שיוביל אסטרטגיה שיווקית חדשה לפסטרמה. הקמפיין בהיקף של 4.5 מיליון ₪ באמצעות משרד פרסום LEAD בכיכובו של פבלו רוזנברג, יעלה במחצית נובמבר בטלויזיה, מדיה דיגיטלית ותשדירי רדיו.



הקמפיין הינו חלק מאסטרטגיה שיווקית של החברה לקידום הפסטרמה של זוגלובק מזון שכיף לאכול וגורם לך הנאה ושמחה ויחד עם זאת בעל ערכים תזונתיים טובים – דל בשומן, עשיר בחלבון. פבלו רוזנברג, שנבחר להוביל את הקמפיין, נבחר בגלל היותו בעל אישיות קורנת, שופעת חום ושמחת חיים.


במסגרת הסרטון, רוזנברג כאב המשפחה, מכין השכם בבוקר כריכי פסטרמה לאשתו לעבודה ולשני ילדיו לבית הספר, בעודו מפזז לצלילי השיר "יום סבבה" ( שיר שבזמנו בוצע על ידי להקת "אטרף"). הקמפיין נחתם בסיסמא החדשה של זוגלובק " כשאוכלים טוב, מרגישים טוב"


לדברי אורית ולנט מיכאלי, סמנכ"ל שיווק זוגלובק: "הקמפיין החדש לפסטרמה של זוגלובק הוא יריית הפתיחה ליישום האסטרטגיה החדשה של זוגלובק, להיות חברת מזון המציעה לצרכנים אוכל מזין, איכותי וטעים וגם אוכל שכיף לאכול אותו ומשמח."


מטרת המהלך להגדיל משמעותית את המודעות לצריכת פסטרמה בכריך וכתוצאה מכך להגדלת תדירות צריכת הפסטרמה אל מול התוספות הקלאסיות הנפוצות בכריכים.


שוק הפסטרמות (מעדניה+ארוזים) עומד בישראל על 366 מיליון ₪ לשנה
(סטורנקסט שנתי נכון לאוק' 2014). זוגלובק מובילה את שוק הפסטרמות עם נתח שוק של 45%.

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח