SAP הכריזה על פתרון לייעול הפרסום של לקוחות עסקיים בפייסבוק

בכנס ב- SAP TechEd & d-code הכריזה חברת SAP העולמית, העוסקת בפיתוח פתרונות IT ארגוניים, על פתרון SAP Customer Engagement Intelligence, אשר באמצעותו יכולים לקוחות החברה לאתר ביעילות גבוהה יותר את הקהל הממוקד שלהם בפייסבוק, למדוד את ההשקעה בפרסום ולעקוב אחר Conversion. הפתרון יספק ללקוחות SAP תמונה מדויקת ומקיפה יותר לגבי יעילות תוכנית הפרסום באמצעות שימוש ביכולת של פייסבוק ליצור קהלים בהתאמה אישית (Custom Audiences). יחד עם פתרונות SAP לניהול קשרי לקוחות, עסקים יוכלו להרחיב ולהריץ בקלות גדולה יותר קמפיינים ויוזמות מסחר.


יכולת ה- Custom Audiences של פייסבוק מאפשרת למשווקים להעלות את נתוני הלקוחות שלהם כדי להגיע ביעילות לאנשים אלה באמצעות פרסום ברשת החברתית. פתרוןSAP החדש נועד גם כדי לאפשר מעקב אחר ביצועי הקמפיין, החל מהחשיפה ועד לערך המתקבל, עם רמה גדולה יותר של דיוק. הפתרון יהיה מסוגל ליצור קטגוריות מתוך המידע הארגוני כדי להגיע לקבוצות משנה של לקוחות ביעילות גבוהה יותר. בחברה צופים כי הדבר יאפשר למשווקים לפרוס רשת רחבה יותר ללכידת לקוחות חדשים באמצעות מיפוי פרופילים של הקהל, על בסיס מודל לחיזוי רכישה עבור פייסבוק בתוך SAP Customer Engagement Intelligence.


"פייסבוק היא אחת מפלטפורמות הפרסום הדיגיטלי המובילות", אמר קווין איצ'פוראני, סגן נשיא וראש פיתוח עסקי וסביבה אסטרטגית, SAP. "הלקוחות של SAP רוצים להשתמש בפייסבוק כדי לקדם את המותגים, המוצרים והשירותים שלהם. עם SAP Customer Engagement Intelligence, הלקוחות שלנו יוכלו לאתר ביעילות גבוהה יותר את הקהל הממוקד שלהם בפייסבוק, למדוד את ההשקעה בפרסום ולעקוב אחר Conversion. הדברים יספקו להם תמונה מדויקת ומקיפה יותר לגבי יעילות תוכנית הפרסום".


"ברור כי SAP רוצה לסייע למשווקים לשפר את הדיוק של הקמפיינים ולספק ניתוח מדוקדק, עם ROI במעגל סגור, אשר פעמים רבות מהווה אתגר בקמפיינים הדיגיטליים", אמר בלייק צ'אנדלי, סגן נשיא שותפויות, פייסבוק. "יש לנו יעד משותף לסייע למשווקים להגיע לקהלים הנכונים בזמן הנכון".


אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח