בעוד בארה"ב הבלאק פריידיי רשם בארה"ב אכזבה יחסית בהיקף המכירות שנרשמו בחנויות. בישראל PayPal מדווחת על עליה משמעותית. בשירות התשלומים נרשמו רכישות של 90,000 מוצרים ביום אחד בלבד (בערך 63 מוצרים כל שנייה).
השינוי המשמעותי שנרשם השנה הוא תנודה לכיוון שימשו במובייל. בישראל נרשמה עליה של 39% בהיקפי התשלומים במכשירים ניידים השנה לעומת אותה תקופה אשתקד. בארה"ב לעומת זאת, בבלאק פריידי 2014 חלה עליה של 62% בהקיפי התשלומים במובייל לעומת אותה תקופה בשנת 2013
בארה"ב, אופנה היא קטגוריית הקניות המובילה השנה, הכפולה בהיקפה מקטגוריית האלקטרוניקה שמיד אחריה במקום ה-2. בישראל לעומת זאת הקטגוריה הפופולארית ביותר בקרב ישראלים הייתה הסמארטפונים שצמחה בקרוב ל300% מ Black Friday שנה שעברה. קטגוריות נוספות שצמחו משמעותית משנה שעברה היו קטגוריית השעונים (145% צמיחה), טאבלטים (139%) ומצלמות דיגיטליות (119%). מחיר ממוצע של קניה בקטגוריית המצלמות הדיגיטליות היה 383 דולר, שעונים 78 דולר וטאבלטים 142 דולר. הלהיט של השנה בקרב הישראלים היו מצלמות האקסטרים שמכירותיהם צמחו ביום זה ב 2500 אחוזים לעומת שנה שעברה. מצלמות אלו נמכרו ב 62$ בממוצע ונחטפו מאות רבות של יחידות ביום זה בלבד בשל המבצעים האטרקטיביים. המוצר היקר ביותר שישראלי קנה באותו יום הוא טבעת יהלום 2.25 קראט ממוכר ישראלי בסכום של מעל 10,000 דולר.
הנתונים באדיבות אפי דהן, מנהל אזור ישראל ואפריקה בחברת פייפאל ואלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העיסקית של חברת איביי בישראל