שופרסל השיקה ומשיקה בימים אלה מספר קטגוריות חדשות ומוצרים במותג הפרטי ומכריזה על תחילת שיווק של חיתולי שופרסל Baby
תחת הכותרת "את ההבדל תרגישו רק במחיר".
על פי הערכות של גודל השוק, היקף שוק החיתולים החד פעמיים עומד על 620 מיליון שח בשנה ונשלט על ידי שני שחקנים דומיננטיים, חוגלה עם נתח של 66% ודיפלומט עם נתח של 23% ברמות מחיר של 44.90 שח למארז. שופרסל תציעה אלטרנטיבה איכותית במחיר לצרכן של 31.90 שח (בסניפי דיל).
אורי קילשטיין, סמנכ"ל הסחר והשיווק בשופרסל אמר היום: "שופרסל מוכרת חיתולים יותר מכל הרשתות האחרות בארץ, כולל רשתות הפארם ולכן, הכניסה לקטגוריית החיתולים עם המותג הפרטי היא מהפכה. אנו מתחייבים כי חיתולי שופרסל Baby יהיו זולים, היעד שלנו הוא להשיג 20% נתח שוק עד סוף שנת 2015."
מחיר החיתולים, שופרסל Baby יעמוד על 31.90 ₪, מחיר נמוך בכ- 29% מהמחיר לצרכן של חיתולי האגיס (במחיר הקטלוגי). החיתולים יצטרפו למוצרי תינוקות נוספים שיש במותג הפרטי וכולם יימכרו תחת המותג שופרסל Baby. החיתולים מיוצרים עבור שופרסל ע"י חברת DPL , יצרנית חיתולי BabySitter אשר שדרגה לאחרונה את מפעליה, הממוקמים בקיבוץ עמיר שבצפון, מתוך מטרה לתמוך בצמיחה והתחזקותה של DPL בתחום החיתולים. החברה, המחזקת את התעשייה המקומית, מעסיקה כ- 250 עובדים מאזור הצפון.
שופרסל יוצאת בשורת צעדים נוספת להוזלת סל המוצרים לצרכן באמצעות המותג הפרטי והשיקה ומשיקה בימים אלה קטגוריות נוספות ומוצרים במותג הפרטי כגון: קטגוריית הנקניקים במשקל עם הספק עוף טוב והשקה של שישה סוגי נקניקים, מים בטעמים, סלטים מצוננים, תה, חטיפי דגנים וקטגוריית החיתולים עם סדרת חיתולים תחת המותג שופרסל, המותג הפרטי של הרשת, ברמת איכות גבוהה שאינה נופלת באיכותה מהמותגים המובילים בקטגוריה אך זולה מהם באופן משמעותי.