רשת ONOT משיקה חנות און ליין

ניתן לראות מגמה ברורה של עלייה בהיצע אתרי האופנה בישראל, עוד ועוד אתרים קמים ונראה שהקהל הישראלי מתחיל להתרגל למה שבעולם כבר הפך לאמצעי קנייה שגרתי.


על אף, העלייה המשמעותית בהיקף קניות האופנה באונליין בישראל רק מותגי אופנה מקומיים בודדים פתחו אתרי מכירה ברשת ואליהן מצטרפת עתה רשת ONOT.


לדברי גיא לוי, מנכ"ל משותף של רשת ONOT ואחד מהבעלים החדשים של רשת JUMP: "חנות האונליין של ONOT מהווה ערוץ נוסף ומשלים לרשת של 65 חנויות שנמצאת בפריסה ארצית. אני מאמין שהמכירות באתר ישתוו לפחות לאחת מהחנויות בעלות הפדיונות הגבוהים ביותר של ONOT, ואף מעבר לכך. לפי כל המחקרים והמגמות שבדקנו בארץ ובעולם, צפוי ביקוש ער למוצרי החברה ברשת."


פרוייקט הקמת חנות האון ליין ארך כשנה וחצי במהלכה השקיעה החברה סכום מדווח של כמליון שקל בפיתוח ובעיצוב האתר.
הפלטפורמה בה בחרה ONOT יוצרת חוויית משתמש נוחה וקלה המחברת בין טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב גרפי פונקציונאלי וידידותי, ניהול לוגיסטי ושירות לקוחות המבטיחים הנאה מושלמת ללקוחות גם באתר.


המוצרים הנמכרים באתר ONOT קיימים ברובם גם ברשת אולם יתכנו פריטים שימכרו בלעדית רק באתר. המחירים באתר דומים למחירים בחנויות אבל ייתכנו גם מבצעים ייחודיים המתאימים לערוץ זה.


לוי ציין "על מנת לחזק את האטרקטיביות של האתר, ניתנת אפשרות לאיסוף עצמי של ההזמנה מכל אחת מחנויות הרשת (65) כמובן ללא עלות.
משלוח באמצעות שירות דואר שליחים תוך 2-4 ימי עסקים, עלות המשלוח 15 ₪ בלבד. המשלוח ניתן חינם עד הבית או למקום העבודה, בקניה מעל 299 ₪. אנו נותנים מענה של החזרה והחלפה קלה בכל אחת מחנויות הרשת עד 30 יום מיום הרכישה על מנת להפוך את הרכישה באון ליין לנוחה באופן מקסימלי. כמו כן, ניתן להזמין פריטים באתר כמתנה ולשלוח אותם בצירוף כרטיס ברכה אישי ".


ברשת ONOT בחרו לתת מענה אותנטי ללקוחות שכן הנשים המצולמות לאתר אינן דוגמניות אלא נשים אמיתיות, קרייריסטיות שמעבירות ללקוחה את נראות הבגד בצורה הכנה ביותר. בנוסף, התמונות אינן עוברות פוטושופ על מנת לתת את הרושם המדוייק לגבי הבגדים שעל הדוגמנית.


ארז אגמון, מנהל השיווק של ONOT ציין "חנות האונליין החדשה מאפשרת הצצה גם ללקוחות הרשת וגם למי שטרם התוודעה למותג".


אגמון ציין "חנות האונליין תענה על מגוון צרכים של האישה הישראלית. בעידן בו הנשים מנהלות אורח חיים קרייריסטי לצד ניהול הבית, הרכישה און ליין תיתן פתרון של נוחות ונגישות 24/7, לנשים שאין להן זמן להגיע לחנות הפיזית. האתר מאפשר ללקוחות רבות הצצה נוחה למגוון פריטי הקולקציה בסביבה הנוחה להן ובזמן שמתאים להן".



אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח