אלי מיזרוח, מנכ"ל קבוצת גולף, הודיע היום על צעד נוסף במימוש אסטרטגית צמיחה ממוקדת בכניסתה של קבוצת גולף לתחום המסחר האלקטרוני בישראל. הקבוצה מתעתדת לרכוש את מלוא האחזקות בחברת Adika, חברת אינטרנט המתמחה בתחום האופנה בישראל. היקף התמורה הכולל צפוי להסתכם בעד 40 מיליון ש"ח, שהוא גם צפי המכירות של אדיקה בשנת 2015.
במסגרת העסקה תוקם חברה שתיקרא On Line Golf, אשר תרכוש 100% מהאחזקות בחברת Adika ותפתח תשתיות מכירה באינטרנט למותגי קבוצת גולף.
אלי מזרוח, מנכ"ל גולף: "ביצוע עסקת הרכישה של Adika תאפשר לקבוצת גולף להתקדם אל היעד אותו הציבה בתוכנית האסטרטגית שלה, לחציית רף המיליארד ש"ח מכירות בתוך 4 שנים והמטרה הינה להציב אותנו באופן מיידי כשחקן האופנה מספר 1 בשוק ה- Ecommerce בישראל. כחלק משלים להיערכותה נערכת גולף לגיוס חוב לצורך הרחבת יכולותיה הפיננסיות לטובת הרכישות וזאת לצד שימור מדיניות הדיבידנד".
דדי שוורצברג, מנכ"ל Adika:" בנינו בשנים האחרונות יכולות טכנולוגיות ושיווקיות שהביאו אותנו למובילות בעולם מכירות האופנה ובאינטרנט. התחום בישראל עדיין בחיתוליו, פוטנציאל הצמיחה הוא גדול מאוד ואין לי ספק שהחבירה לקבוצת הקמעונאות המובילה בישראל תייצר את התנאים הטובים ביותר למימוש הפוטנציאל, וביחד עם גולף נוביל את תחום מכירות האופנה והלייף סטייל ברשת. "
מסקר שערכה קבוצת גולף באמצעות גיאוקרטוגרפיה עולה כי:
70% מהאימהות בישראל רוכשות לילדים בגדים באינטרנט.
64% התנסו בישראל ברכישת פרטי אופנה באינטרנט
25% רוכשים מוצרי אופנה באינטרנט לפחות פעם ברבעון, מתוך הרוכשים, כ40% הוציאו מעל לכ-300 ₪ ברכישה האחרונה.