קווין רוברטס מנכ"ל סאצ'י & סאצ'י העולמית השתתף בכנס של זניט מדיה ובאומן בר ריבנאי

קווין רוברטס סיפר בכנס על האסטרטגיית "Love Marks" הגורסת שרק חיבור רגשי עמוק בין הצרכן למותג, יקדם את המותג. הכנס נערך בתיאטרון יהלום, מתחם הבורסה, רמת-גן.


לטענת רוברטס, "כצרכנים אנחנו חשופים יותר ויותר למסרים פרסומיים ורק אם המסר יצליח להגיע לליבנו ולרגשות שלנו, ניפתח ונקבל אותו .רוברטס ציין את חברת סייקל מדיה המפרסמת על גבי תלת אופן כדוגמא לגירוי והחדשנות בתחום פרסום חוצות נייד.


סאצ'י &סאצ'י -היא אחת מסוכנויות הפרסום הגדולות בעולם – מיוצגת בישראל על ידי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.


אולי יעניין אותך

בן סוכמן קרדיט - צילום עצמי
16411picaa1
16268pica6
16259pica6
15775PICA6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים