הרשות לפיתוח ירושלים, בשיתוף משרד התיירות, עריית ירושלים, התאחדות המלונות יוצאים בקמפיין חורף, "ירושלים במגפיים" – מגוון של הנחות והטבות למבקרים בירושלים בחודשים פברואר-מרס. הקמפיין ילווה בפרסום נרחב בתשדירים בטלוויזיה וברדיו ופרסום בעיתונות המודפסת ובאינטרנט, בהשקעה של כ-800 אלף שקלים.
כ-30 בתי מלון יציעו 25% הנחה לחבילת לינה וארוחת בוקר, בטווח מחירים שייחל ב-355 ש"ח, ללילה, לאדם. בין בתי המלון: ממילא, מצודת דוד, דן בוטיק, ליאונרדו, הר ציון, פרימה המלכים, בית קטן בבקעה.
בעלי המסעדות בעיר הצטרפו לחגיגה ויציעו ארוחות עסקיות לאורך כל היום, כאשר חלקם גם מציעים תפריט מיוחד לרגל החורף. בין המסעדות המשתתפות: בן עמי במושבה, BLACK, נויה ועוד.
גמר גביע המדינה בכדורסל, מרתון ירושלים, מסיבת צעירים בסינמה סיטי, שבוע קולנוע צרפתי בסינמטק, תערוכת משחקי "אור וצל" במוזיאון המדע, פסטיבל צלילים בעיר העתיקה, סדנאות אוכל ועוד. מגוון האירועים שמתקיימים בבירה בחודשיים הקרובים מושכים אליה אלפי מבקרים, ועכשיו הם גם יזכו להשלים את החוויה במחירים מיוחדים. כל מי שיגיע לירושלים בימים א-ה, מיום חמישי הקרוב (19.2) ועד סוף חודש מרץ 2015, יוכל ליהנות משלל הופעות ואירועי תרבות, מסעדות מהמובילות בישראל, מלונות בוטיק ורשתות בתי מלון – כולם חוגגים את החורף בהנחות והטבות מפנקות.
אילנית מלכיאור, מנהלת התיירות ברשות לפיתוח ירושלים: "אחרי תקופה לא פשוטה בבירה, מתגייסים בעלי העסקים בעיר ומזמינים את הציבור הרחב לבוא וליהנות מהחורף הירושלמי – מנופיה האירופאים של העיר, מהטעמים הייחודיים, מהופעות, תערוכות ופסטיבלים – והכל במחירים מיוחדים".