צחי בוקששתר מציג בערוץ האוכל החדש של MSN מעל 800 מתכונים בוידאו ששודרו בתוכנית טעמים בערוץ 2

אניני הטעם כבר מלקקים שפתיים. MSN ישראל העלתה לרשת ערוץ אוכל חדש ובו קטעי וידאו מהתוכנית "טעמים" בהגשת השף צחי בוקששתר, המשודרת בערוץ 2 בימי שישי. גולת הכותרת של ערוץ האוכל החדש הוא מאגר מקוון (שילך ויגדל) של למעלה מ-800 קטעי וידאו מתוכנית הטלוויזיה "טעמים" בהם מדריכים בוקששתר ואורחיו – ביניהם שפים מפורסמים – כיצד לבשל מטעמים דוגמת כופתאות אבוקדו וגבינת פטה, אגסים אפויים בקרם פטיסייה, קרמבל אפרסקים אמריקאי, או שייטל כבוש בגרגירי כוסברה ועוד רבים וטעימים.



כל מי שיגלוש לאתר יוכל לחפש ולאתר במנוע חיפוש פשוט ואינטואיטיבי קליפ וידאו של מתכונים על פי חתכים של סוגי מאכלים בהם חשקה נפשו – בצקים ומאפים, מאכלי עמים, מנות עיקריות, קינוחים, וגם על-פי מרכיבי מזון אותם הוא מעוניין לשלב בארוחה המתוכננת.



הערוץ יכיל חדשות וכתבות בנושאי מאכלים מיוחדים, יינות משובחים ומסעדות חמות. בנוסף יוכלו הגולשים להעלות מתכונים משלהם לאתר, להשתתף בתחרויות ולזכות בפרסים. כמו כן קיים באתר מנוע חיפוש מסעדות.



שיתוף הפעולה של התוכנית "טעמים" עם MSN ישראל מחליף שיתוף פעולה קודם עם אתר תפוז ומעשיר את התכנים במתכוני וידאו הזמינים לגולש בכל עת ובכל מקום בו יחפוץ (Video On Demand). ניתן לגלוש לאתר בכתובת www.food.msn.co.il .



MSN הוקמה בשנת 1995 על ידי מיקרוסופט וביססה עצמה מאז כרשת אתרי האינטרנט הפופולארית ביותר בעולם. מספר גולשי MSN בעולם עומד על למעלה מ- 235 מיליון.


MSN Worldwide הינה הרובד הבינלאומי של רשת שירותי האינטרנט MSN. הרשת מציעה תכנים ושירותים מקומיים ל- 33 מדינות ואזורים ב-17 שפות, כאשר לאחר לוקליזציה והתאמה משולבות טכנולוגיות MSN באתרים השונים. כל אתר מספק תכנים מקומיים בשפת המקום , כגון: חדשות, ספורט, מזג אוויר וכן שירותי מסחר מגוונים על בסיס שיתופי פעולה לוקליים.



MSN ישראל שעלה לאוויר באפריל 2000 נמצא בבעלות משותפת של אינטרנט זהב (50.1%) ומיקרוסופט (49.9%). הפורטל מאפשר לגולשים להשתמש בשירותי הרשת המקוונים המתקדמים בעולם דוגמת דואר אלקטרוני אישי בעברית (Hotmail), שירות מסרים מיידי) ושירותים נוספים המסופקים על ידי האתר ושותפי התוכן שלו. אתרי MSN מאופיינים בידידותיות למשתמש ובשפע של תכנים וכלים.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה