חברת הביטוח מגדל השלימה פרויקטים לעיצוב ממשק משתמש ושיפור חווית משתמש (UX) באתר האינטרנט של חברת הביטוח מגדל וכן באתר האינטרנט של מגדל שוקי הון. את תכנון ממשק המשתמש ביצעה חברת Business Online -BO, המתמחה בייעוץ, תכנון ממשקי משמש, ליווי וניהול פעילות עסקית בערוצים דיגיטליים.
חברת BO ביצעה תכנון מחודש של הממשק להשגת חווית משתמש מקסימלית. במסגרת הפרויקט הותאם ממשק המשתמש של האתר בהתאם לצרכי החברה ומאפייני השימוש של הלקוחות בעידן הנוכחי. הפרויקט כלל בין היתר תכנון האתרים כך שיתאימו למסכים רחבים, שיפורים בממשקי הניווט, יכולת הצגת עיצוב עדכני, כולל שימוש נרחב ברקעים ושקיפויות, שילוב תפריט עליון צף עם תכנים וקישורים המותאמים לקטגורית הדף הנבחר, שיפור טפסי הלידים, תכנון תהליכים הכוללים הנעה לפעולה אופטימלית ושיפור תהליכי ההמרה באתר, שיפור ממשקי ההזדהות לאזורים האישיים באתרים לצד אפשרות לכניסה ישירה לשירותים נפוצים.
בנוסף לכך נערכו וחודשו תכני אתר חברת מגדל והוקמו עמודי SharePoint של בית ההשקעות מגדל שוקי הון באמצעות יחידת התוכן של חברת BO – BO Content.
אסף דותן, מנכ"ל BO, הוסיף: "תחום הפיננסים בכלל ועולם הביטוח בפרט הם עולמות מאוד מורכבים ומסובכים לרוב האנשים. במסגרת פרויקט שיפור חווית המשתמש פעלנו על מנת להפוך את התכנים והתהליכים באתרי מגדל לפשוטים ואינטואיטיביים יותר במטרה לספק חוויה חיובית".