שיכון ובינוי בקמפיין קיימות חדש

קבוצת התשתיות והנדל"ן המובילה בישראל שיכון ובינוי משיקה קמפיין פרסומי חדש באמצעות שני סרטוני פרסום בטלוויזיה, פעילות תוכן בדיגיטל, מודעות בעיתונות הכתובה, תשדירי רדיו ופעילות פנים ארגונית. בקמפיין, קבוצת שיכון ובינוי בחרה לתקשר לצרכן את היתרונות בלגור בסביבה שמתוכננת על פי ערכי הקיימות, השמת דגש איך כל אחד ואחת מאתנו יכולים להרוויח מיישום קיימות בביתו בהווה ובעתיד.


כדי להביא לידי ביטוי את הייחודיות באסטרטגיה של קבוצת שיכון ובינוי, שמבוססת על הסתכלות מנקודת המבט של הצרכן הנמצא במרכז , הוחלט להעביר את המסרים באמצעות פרזנטור מאויר "הבנאי" שהופיע בעבר בפרסומת של שיכון ובינוי. דמות הבנאי החביבה לוקחת על עצמה את המשימה להסביר לקהל הצרכנים על קיימות, כעובד שיכון ובינוי וכדייר בשכונה ירוקה של שיכון ובינוי .


בסרט הראשון, שיתמקד בנדל"ן, ימחיש כיצד בנייה ירוקה מטיבה עם הדיירים ומאפשרת להם לחסוך כסף בחשבונות החשמל והמים וגם לשמור על הסביבה. הסרטון השני יתמקד באנרגיה מתחדשת וכיצד היא תורמת לאוויר נקי ולסביבה טובה יותר.



קמפיין הדיגיטל יוביל את הגולשים לעמוד נחיתה ייעודי בו הם יוכלו להעמיק וללמוד ולראות כיצד הקיימות משפיעה על החיים בבית של כל אחד מאתנו.



קרדיטים באומן בר רבנאי:
מנכ"ל: יוסי לובטון
סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן
מנהל קבוצת קריאייטיב: שרון רפאל
קופי: איל פדן
ארט דיירקטור: יובל צוקרמן ודימה קוגן
סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי
הפקה: אלון שמואלוף
סמנכ"ל אסטרגיה: שי ניסנבוים
סופרווייזר פלנינג: גלעד קרמר
פלנרית: רועי גרוטר
סמנכ"ל לקוחות: שני שאול ונגוש
סופרוויזר: מיכל פופוב
תקציבאי: דניאל שוורץ וטל אלקובי
במאי: אלי סוורדלוף
חברת הפקה: POV הפקות
בית פוסט ואנימיציה: סנובול
טראפיק: רונית דואניס

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח