מותג הרכב דאצ'יה – מבית קרסו מוטורס, משיק בימים אלה מועדון לקוחות. במסגרת המועדון יערכו מגוון פעילויות מגוונות ללקוחות דאציה, בין היתר: טיולי משפחות ברחבי הארץ, טיולי שטח, טיולים לשומרי מסורת (בימי שישי), פיקניקים, אירועים, השקות וכד'.
המועדון מיועד אך ורק לבעלי דגמי דאצ'יה, אשר יוזמנו לאירועים ויקבלו עדכונים שוטפים מידי חודש, באמצעות דיוור דיגיטלי – פרסונלי.
לדברי רועי שחורי, מנכ"ל דאציה ישראל: "לדאצ'יה העולמית קהילה של יותר מ- 2.2 מיליון אוהדים פעילים במדיות החברתיות. רעיון הקמת המועדון נולד מלקוחות דאצ'יה, אשר נקשרו במהרה למותג ובנו קהילה הפועלת באופן ספונטני. חברי הקהילה, מארגנים אירועים מזה 10 שנים, ברוח משותפת". לדבריו: "מותג דאצ'יה רתם את הקהילה הספונטנית על ידי ארגון אירועים קהילתיים ללקוחות, שהם שגריריה החשובים ביותר, המתקיימים בכל מדינה בה משווק המותג – אירועים הזוכים להצלחה גדולה מאוד עם מספר משתתפים רב".