הפצת התוכן השיווקי שלך לקהל היעד האופטימלי

כל איש שיווק מקצועי יודע, שכיום ) INBOUND MARKETINGשיווק מבוסס תוכן) הוא התחום המוביל והחם ביותר בעולם המדיה השיווקית. גם אם המוצר או הפיתוח שלך הוא בין המובילים בשוק, הדרך הטובה ביותר להרחיב את רמת ההתעניינות בו ולהגדיל את נתח לקוחותיו, היא באמצעות יצירת תוכן איכותי, מעניין ויצירתי והנגשתו לקוראים, בכל המדיות החברתיות האופטימליות. כיצד עושים זאת?



משתמשים במערכת T-ROO להפצת התוכן השיווקי.




העולם הדיגיטלי שלנו מלא ומבוסס על תוכן. אנשים בכל העולם גולשים לאתרי תוכן ומדיות חברתיות לצורך קבלת מידע על מוצרים ופיתוחים חדשים, מבצעים חמים, קורסים וחוגים, סדנאות, מסעדות, נופשים, רפואה, תרבות ועוד. אנשי הדיגיטל והשיווק בחברות ובבתי העסק המובילים כבר למדו להבחין, כי התוכן הוא הכלי השיווקי החזק והמשפיע ביותר כיום. בין אם זה סרטון משעשע על בעלי חיים שבסופו קישור לחברה המשווקת מזון לכלבים, או סיפור איחוד משפחות טרנס אטלנטי מרגש שיצר סוכן במשרד נסיעות, אלו הן דוגמאות רק על קצה המזלג, של עולם השיווק באמצעות תוכן.


למי המערכת מיועדת?



המערכת המשוכללת מיועדת למנהלי תוכן, מנהלי תיקי לקוחות, אנשי שיווק וכל בעל עסק שרוצה לקדם את העסק שלו באמצעות תוכן. מערכת T-ROO מציעה ארגז כלי שיווק ובקרה מתקדמים למנהלי תוכן ושיווק אינטרנטי.



מנהלי מספר תיקי לקוחות נהנים מממשק המותאם לצרכיהם ולחיסכון בזמן בעת ביצוע פעולות השיווק והבקרה על הפעילות עבור לקוחותיהם, מתוך מנוי אב.



ממשק ניהול תיקי הלקוחות מציע מעבר מהיר בין תיקי לקוח ליצירת תוכן ופרסומו לערוצי השיווק שלו וכן תפעול מלא של כל אפשרויות המערכת ומחקר דוחות הפעילות.



כיצד נמקסם את השיווק עד לרמה האופטימלית?


על מנת ששיווק מבוסס תוכן יצליח, נדרשים שני פרמטרים חיוניים:


האחד, שהתוכן ידבר "בגובה העיניים". למשל, שהסרטון יהיה איכותי וכובש, שהסיפור או הבלוג יהיה מרתק ומושך, שהתמונות יהיו איכותיות ומסקרנות ושהסטטוס יהיה הומוריסטי וקולח.


השני, שאותו התוכן יופץ לערוצי התוכן הרלוונטיים לבית העסק המשווק אותו.


מערכת ניהול השיווק לעסקים של חברת T-ROO פועלת בצורה אופטימלית בהתאם לשני הפרמטרים הללו. המערכת מאפשרת הפצת תוכן לרשתות חברתיות, בלוגים ומיילים בלחיצת כפתור, במהירות ובמינימום השקעה. ככזו , מערכת T-ROO מהווה פלטפורמת אינטגרציה לחברות ושירותים בתחום האינטרנט. כמו כן, מציעה החברה שירותי תוכן מתקדמים וייעודיים להתאמת המוצר לקהל הצרכנים הרלוונטי.



חברת T-ROO מיישרת קו עם התחום המתקדם של שיווק באמצעות תוכן ומוודא שהמוצר אותו הלקוח ירצה לשווק, יקודם בצורה הטובה והמועילה ביותר. זאת מתוך הבנה, כי למרבית העסקים אין את הזמן או המשאבים על מנת לעשות זאת בצורה אופטימלית.



מה מערכת T-ROO תאפשר לכם?



המערכת המתקדמת של T-ROO הינה פרי פיתוח ישראלי חדשני, אשר פותחה במטרה לתת בידי הלקוחות המשווקים כלי להפצת תוכן אפקטיבי לפלטפורמות הבאות:



רשתות חברתיות: הפצת תוכן בתפוצה רחבה והשגת חשיפה מקסימלית בפייסבוק ובלינקדאין באמצעות הפניית המסרים לקהל ממוקד.


בלוגים: פרסום פוסטים לבלוגים ויצירת תנועת גולשים מוגברת לתוכן.


מיילים: מערכת נוחה, קלה ופשוטה להפצת מיילים לרשימות תפוצה.


ניוזלטרים: מערכת הפצת ניוזלטרים מעוצבים לרשימות תפוצה.


הפצת מדיה: פרסום תמונות וקטעי וידאו בצורה קלה ופשוטה לקהלים מגוונים.



כל אלו תוך הקפדה על עלויות שימוש נמוכות, פאנל ניהול קל וידידותי בעברית, מערכת אחידה לניהול כלל התקשורת השיווקית של העסק, חסכון בזמן ועקומת למידת משתמש יעילה ואפקטיבית. בנוסף לכך, המערכת משתדרגת על בסיס קבוע ואוטומטי לטובת המשתמשים.





כיצד המערכת פועלת?



מערכת T-ROO מרכזת במקום אחד את אפשרויות שיתוף תוכן במדיות חברתיות, את אפשרות הדיוור ישיר, הפצת תוכן לבלוגים וכד'. המערכת תפיץ סטטוסים, תמונות ולינקים לכל ערוצי הפייסבוק שלכם באמצעות שיתוף סטטוסים בדפי פייסבוק ללא הגבלה ועד 20 אלף דיוורים בחודש! בתזמון או בשידור מידי ועל פי תכנון אסטרטגיית שיווק, המתאפשרת באמצעות תזמון מסרים, או על ידי מנהל התוכן המפעיל עבור הלקוח את מערך השיווק ב T-ROO, כשירות נלווה אותו מספקת החברה.



מערכת הדיוור הישיר, המהירה ומתקדמת שלT-ROO תאפשר לכם לערוך ניוזלטר בעיצוב איכותי ולמתג את העסק שלך, כל אלו בממשק נוח וידידותי.


ברשת החברתית המקצועית Linkedin המסרים שלך יופצו ליעדים רלוונטים תוך וידוא הגעת המסרים לקהל היעד. בנוסף לכך, המערכת עובדת עם WordPress ו Google Blogger, מציעה ארכיון שידורים ומפיקה דו"חות סטטיסטיים עם התוצאות.



החידושים האחרונים במערכת



החידוש המרכזי במערכת הוא היכולת החדשה לשיתוף תוכן בדפי פייסבוק.
היכולת לשתף תוכן בדפי פייסבוק עסקיים היא הזדמנות מצוינת לטייב את מיקוד הפצת התוכן ולהרחיב משמעותית את החשיפה לקהלי היעד, בדגש על יצירת מעורבות "אינגייג'מנט" עם הפוסט המקורי שהתפרסם בדף העסקי של המשתמש וע"י כך, השגת ערך כפול: חיזוק החשיפה ברחבי הפייסבוק ודיוק הבקרה.


מערכת הדו"חות המתקדמת של T-ROO תאפשר לכם לנתח ולעקוב אחר קמפיינים מבוססי תוכן באמצעות צלילה לעומק הנתונים. מערכת הדוחות מספקת מספר שכבות מידע, החל מנתוני הקלקות מכלל הפלטפורמות ועד לדוחות INSIGHTS עבור כל פרסום בנפרד.
הוספת כלים מדידים למערכת
T-ROO מאפשרת למשתמש לטייב את התאמת התוכן לקהלי המטרה ולהשיג יותר קליקים וחשיפה.






נשמח לשמוע מכם.


לפרטים נוספים וליצירת קשר https://troomesarim.blogspot.co.il/


להתנסות חינם https://t-roo.co.il/Registration/

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח