מרכז "ארנה", אשר נמצא במרינה הרצלייה, ינפיק כרטיס הטבות מיוחד לסטודנטים מהמרכז הבינתחומי הסמוך לקניון, במסגרת שיתוף פעולה ייחודי בין שני המרכזים. "ארנה" תשקיע כ- 100,000$ בשיתוף הפעולה הראשון מסוגו בין מרכז קניות ובילויים ובין מוסד אקדמי הנשען על קרבה גיאוגרפית ופרופיל סוציואקונומי של הסטודנטים.
הכרטיס המיוחד אשר יוענק לכל אחד ואחד מהסטודנטים במרכז הבינתחומי יקנה להם הנחות למסעדות ולחנויות הביגוד והלייף-סטייל אשר נמצאות במרכז.
לשיתוף הפעולה נרתמו באופן גורף מירב השוכרים במרכז "ארנה" וביניהם המותגים הבינלאומיים המובילים: טומי הילפינגר, דיזל, אוניל וטופ שופ; רשת הספרים "סטימצקי", רשת המזון המהיר "מקדונלדס", רשת משקפי השמש "אירוקה" וכן מגוון רחב של מסעדות, חנויות בגדים ואקססוריז המשתתפים בהטבות לסטודנטים.
מיכל בשור מנהלת השיווק של "ארנה" אומרת: "חלק גדול מהקהל אשר מגיע למרכז "ארנה" לאורך כל שעות היום באמצע השבוע הנם סטודנטים בכלל וסטודנטים מהמרכז הבינתחומי בפרט. ההטבות אותם אנו מעניקים לסטודנטים יעניקו להם תחושה של בית שני, בית המספק להם מגוון בילויים לצד הלימודים וחוסך להם כסף היכן שרק אפשר, החל מקניית ספרים, דרך מזון וכלה בפרטי לבוש אופנתיים. זהו קהל יעד איכותי וחשוב המהווה חלק נכבד מהאוכלוסייה הקבועה הפוקדת את ארנה".