קניון אילון ישיק מועדון הטבות לצעירים שיבוסס על הרשת החברתית המצליחה, וואטסאפ. באמצעות הוואטאספ יקבלו צעירים הטבות, קופונים ומבצעים שניתן לממש בימי חמישי, בליווי סרטונים מצחיקים ומפתיעים של בעלי הבלוג המצליח לאון שניידרובסקי ויואב מאיר. בנוסף בימי חמישי אחת לחודש, יתקיימו מסיבות "חמישיק ".
במסגרת המהלך השיווקי יושק עמוד אינסטגרם לקניון ,שאליו יועלה תוכן מצחיק, סרטונים ותמונות מאירועים שונים שמתרחשים בקניון, פריטים שווים מחנויות שונות, הודעות על מבצעים ועוד. כמו כן הנהלת הקניון תבחר 20 בני נוער מובילי דעה, שיהפכו לשגרירי הקניון ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ, יוטיוב, טאמבלר, סנאפצ'ט וכיוב') ובשטח.
כמו כן המהלך השיווקי החדש נועד לחשוף את בני הנוער והצעירים לקומת המותגים הגדולה בגוש דן, שהושקה בחודש שעבר בקניון. קומת מסחר חדשה המשתרעת על פני שטח כולל של 10,000 מ"ר, כוללת מותגים בינלאומיים מובילים חדשים בישראל בהם, מותג האופנה הספרדי דזיגוו'ל שפותח את החנות הראשונה בארץ ומותג הנעליים הסינגפורי צ'ארל'ס אנד קית' זאת, לצד המותגים הבינלאומיים והישראלים המובילים דוגמת H&M, FOREVER 21, צ'ילדרנס פלייס, ברשקה, ZARA ועוד.
רינה טל מנכלית קניון אילון: "ההחלטה להקים מועדון הטבות לצעירים תחת הקונספט חמישיCHIC יש רק פעם בשבוע! הוא תוצאה של מחקרי שוק שקיימו בקניון אילון המשלבים תובנות הקשורות להרגלי הצריכה של צעירים ובני נוער ,לפלטפורמות השיווקיות הנכונות לקהל היעד הספציפי- שיווק ברשתות חברתיות ובדיגיטל. מטרת המהלך השיווקי חיזוק הקשר עם צעירים ובני נוער ובניית נאמנות צרכנית לטווח ארוך. מדובר במהלך ארוך טווח המשלב שיווק בדיגיטל לצד פעילויות שטח בקניון.