אישיווק השבוע: חגית אציל-כהן, קרייזי ליין


· שם החברה: קרייזי ליין


· שנת הקמה: 1988


· מספר עובדים: כ- 550



חגית אציל כהן, אמא ל- 2 בת 39, נמרצת , גרה בשכונת כפר גנים פ"ת, בעלת תואר ראשון בניהול ותקשורת. עוסקת בתחום השיווק כבר למעלה מעשור, עם ניסיון רב בשיווק ופרסום בכל הבטיו, בדגש על עולמות הדיגיטל והשיווק ברשת. ב- 7 השנים האחרונות ביצעה ביופון, 013 נטוויז'ן מספר תפקידים בתחום המרקום והשיווק באינטרנט , זאת לאחר שעשתה את צעדיה הראשונים במשרדי בפרסום. כיום, מנהלת שיווק של רשת האופנה הגדולה קרייזי ליין ובמסגרת תפקידה אחראית על ניהול מערך המבצעים, מיתוג ואסטרטגיית הרשת ותחום האינטרנט שהולך ומתפתח בארגון.



היקף תקציב שיווק: כ 10 מיליון ₪



· ספקי שיווק: משרד הפרסום זרמון, משרד היח"צ זאביק דרור



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בימים אלו אנו משיקים את המהלך החדש שלנו Celebrate life בקמפיין רחב שצולם כולו ברומא באווירה בינלאומית אופנתית ושמחה במיוחד. מדובר בקמפיין המבטא יותר מכל חגיגה נשית עוצמתית ואופנתית שהרשת רוצה לשדר ודרך זה מציגה את האישה של קרייזי ליין. מאז ומתמיד הקהל שעמד לנגד קרייזי ליין היה 'נשים אמיתיות'. נשים שלמות עם עצמן, שאוהבות אופנה, שרוצות להרגיש טוב וחשוב להן להיראות במיטבן. אשה שמה את עצמה במרכז, גאה בהישגים שלה, מרשה לעצמה להתפנק ולהעז להיות מי שהיא.

בנוסף, וכדי להגיע לקהל יעד נוסף, הרחבנו את טווח המידות המתחילות ממידה 38, כתוצאה מתובנות וצורך שעלו מלקוחות הרשת.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?


המדיה עליה לא אוכל לוותר היא על השיווק באינטרנט ובכלל בעולמות הדיגיטאליים. זו מדיה שבה היצירתיות והחדשנות לא נגמרת ובמיוחד ברשת הקמעונאית היא מתעצמת. כאן בקרייזי ליין יש לי אתגר לא קטן והוא להוביל ולפתח את התחום ואף לראות את לקוחותינו נהנות מעולם זה.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק


Be Crazy, לחשוב 5 צעדים קדימה, לשאול תמיד שאלות ולא לחשוש, להעיז ולא לפחד.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
פעילות שאהבתי מאוד השקת "MILKA" בישראל – "לא צריך לטוס לחו"ל בשביל MILKA". זהו מהלך שמשלב את כל האלמנטים חיבור מוצלח בין הלוקלי, והסושיאל. מעורר מאוד מעורבות ורגשות.מדובר במותג הנמכר בעיקר בחו"ל והם יצאו במהלך שהיה משולב בזיהוי ובחיבור שלו לחו"ל ולהשקתו בארץ בצורה מושלמת בעיני.



כחלק מהקמפיין העמידו מכונות במרחב הפיזי והיה נדרש מצד האנשים ליצור פוסט בפייסבוק באמצעות המכונה, כשהפוסט מתקשר ומציג אותם במקום אחר בעולם.



על כל מעורבות של הגולש בפייסבוק תיוג/לייק/קומנט אותו אחד ששיתף את מקומו בעולם קבל את השוקולד את המוצר עצמו ואת בהתאם לכמות השיתופים בפייסבוק, ובכך גם הוא קיבל את האפשרות לחלק לחברים שלו את המוצר.



המותג נגע בצרכן ,הכול נעשה מבחירה אישית, יצר ויראליות מאוד גדולה גם בעזרת המסר וגם בזכות קבלת המוצר עצמו. בכך יצרו גם מודעות למותג, מעורבות והתנסות עם המוצר הידוע והמוכר בחו"ל.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? האחיינית שלי שמרית, צעירה ממני אומנם בעשור אך היא הדוגמא שאין דבר העומד בפני הרצון . חדורת מטרה ולא תעצור על שתצליח ותשיג את מבוקשה ואוטוטו כבר הופכת להיות רופאה.



· עבודה ראשונה? צעד ראשון שנמשך כ 5 שנים במשרד פרסום "צרפתי שטרנשוס זמיר"



· תכונה חשובה למנהל שיווק? פוליטיקאי, יודע לתמרן, רואה וחושב בין כל הנקודות השיווקיות


· מקור ידע מקצועי שימושי? חברים למקצוע זה הכי טוב שיש , אתרים בינלאומיים בתחום השיווק והאינטרנט


· ברשתות החברתיות? פעילה ברשתות החברתיות , בעיקר בפייסבוק , אינסטגרם, לינקדאין ולמעט טוויטר שתפס פחות תאוצה בארץ. בעיני מאסט לכל איש שיווק בעידן הזה. (לפרופיל הפייסבוק של חגית אציל כהן)


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? רביבה וסיליה


· חופשה חלומית: איי פיג'י

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח