אישיווק השבוע: מור רפאל, מנהלת שיווק, סמארט קפיטל

שם החברה:קבוצת ההשקעות הבינלאומית Smart Capital
שנת הקמה:
2014
מספר עובדים:
20


מור רפאל, בוגרת תואר במדעי המח באוניברסיטת בר אילן, השתלבה בסיום התואר בתחום הנדל"ן באחת מחברות היזמות הגדולות בארץ. החלה בתפקיד במחלקת המכירות וכאחראית על נישות שונות בתחום השיווק והפרסום. בהמשך דרכה עברה לחברת Smart Capital במחלקת התמיכה הטכנית, וקיבלתה עליה את תפקיד מנהלת השיווק במסגרתו היא אחראית על פיתוח, קידום וניהול הפרסום והשיווק של החברה.


1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בשנה האחרונה עמלנו רבות על קידום המותג סמארט קפיטל, תוך העלאה לתודעת הציבור את ייחודיותה של החברה ביחס למתחרים הרבים בשוק. הדבר נעשה תוך שימוש בפעילות נרחבת ואינטנסיבית בכל מדיה דיגטלית קיימת (לרבות גוגל, פייסבוק, אתרים כלכליים, לניקדין וכו). המהלך הבולט ביותר בתהליך היה ריכוז הפעילות השיווקית, תוך בנייה הדרגתית של קמפיינים המוכוונים לעיתוי שיא של כניסת התקנות החדשות בתחום הרגולציה על שוק הפורקס בישראל, וכמובן יצירת קמפיין ייחודי לכך.


2. טיפ למתחילים בעולם השיווק
כמי שמגיעה לעולם השיווק מתחום פסיכולגי, כבוגרת תואר במדעי מח, הטיפ שלי הוא להסתכל על השיווק בזווית פסיכולוגית, מנקודת המבט של הצופה. לשים את עצמך בנעליים של המשתמש שעומד מול הקמפיינים ולנסות לדמות את תגובותיו, מחשבותיו, ולחשוב על הדרך בה הוא מפענח את המסרים המועברים בכל אלמנט שיווקי בקמפיין. חשיבה בכיוון זה יכולה למקד ולהעלות משמעותית את אפקטיביות הפעילות השיווקית שלך.


3. פעילות שיווקית שהרשימה אותך:
הקמפיין הבלתי נשכח של המותג "קוקה קולה" , שמדגים כיצד מותג גדול וותיק בעידן הנוכחי יכול לגעת בכל-כך הרבה אנשים באמצעות קמפיין אחד פשוט: "לכל איש יש קוקה-קולה ". מדובר בגימיק לא מתוחכם לכאורה שמשך תשומת לב בהיקף עצום- הדפסת שמות נפוצים על בקבוקי המשקה. הקמפיין הצליח לייצר זיקה אישית בין המוצר למשתמש , שנשארה צרובה בתודעת ציבור הלקוחות גם זמן רב לאחר שהקמפיין ירד מהמדפים.


4. השאלון האישי:


– איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? אלעזר שטרן מפקד קורס הקצינים שלי בבה"ד 1, השפיע עליי באימוץ מספר עקרונות ברזל שהולכים איתי מאז הקורס ועד היום – מנהיגות, מקצועיות, חתירה למטרה ונחישות.


– עבודה ראשונה? עוזרת מנהל שיווק ומנהל פרסום בחברת הנדל"ן " קבוצת חג'ג'


– תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא, כי השמיים הם הגבול.


מקור ידע מקצועי שימושי? במסגרת קורס מאמנים בבית הספר "תות תקשורת" של אלון גל נחשפתי לחומרים ומקורות ידע רבים בנושא תקשורת והעברת מסרים, המשמשים אותי בין השאר כחומרי עזר בעת בניית קמפיינים שיווקים. יחד עם זאת כמובן שאי אפשר בלי מנוע החיפוש גוגל המשמש אותי כאוויר לנשימה, כמאגר ידע בלתי נדלה.


– ברשתות החברתיות? Mor Refael בפייסבוק ובלינקדין


– בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? בית הקפה "Gordo", הממוקמם בירידה לחוף גורדון שבתל אביב, בו אני אוהבת לקיים פגישות עסקיות בסגנון שונה אל מול הים, תוך ניתוק מהמולת העיר. האווירה וההשראה, מאפשרים לפתוח את הראש, ולחשוב לכיוון של אופקים חדשים אך יחד עם זאת לההיות בפוקוס ולהתמקד, ללא הפרעה.

חופשה חלומית: מבחינתי החופשה המושלמת ללא שום ספק בארגנטינה – ארץ מדהימה המשלבת תרבות עשירה לצד נופים עוצרי נשימה, שכונות צבעוניות וחיי לילה תוססים. כמובן שגולת הכותרת של ארגנטינה היא ברילוצ'ה,עיר ציורית היצע עם יין ושוקולד כמו שרק

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח