רשת חנויות הנוחות "מנטה" של דלק יוצאת בקמפיין פרסומי מיוחד להשקת תפריט הקיץ. הקמפיין, שיעלה במהלך חודש יוני בשלל אמצעי התקשורת בטלוויזיה וברדיו באמצעות משרד הפרסום M&C SAATCHI, הושקעו כשני מיליון שקלים. הקמפיין יזכה לחשיפה נרחבת גם באתרי המדיה החברתית וכן באפליקציה ייעודית למובייל.
הקונספט שילווה את הקמפיין הוא "כל כך טעים, ששווה לכתוב עליו שיר". מי שיוביל את הקמפיין הפרסומי למהלך הוא סאבלימינל שכתב שיר מיוחד המתייחס למשקאות הסמודיס, הכריכים החדשים והמילקשייק, כולם כוכבי תפריט הקיץ. הקליפ לשיר מראה כיצד סאבלימינל ולהקתו עוצרים בדלק לתדלק וטועמים את הסמודיס. הסמודיס כל כך טעים ומפתיע אותם וסאבלימינל מחליט, ספונטנית, לאלתר ולכתוב עליו שיר.
ענת אטיאס, מנהלת השיווק של קבוצת דלק: "מנטה" משיקה זו השנה השלישית את טעמי הקיץ של "ג'ו", בתפריט מרענן, טעים ומפנק. כמו בכל קיץ, קהל הנהגים יוכל ליהנות על הדרך ממשקאות צוננים ואיכותיים, בטעמי פירות, או משקאות חלב ומילקשייקים עשירים ומפנקים, והכל בהכנה במקום. "ג'ו במנטה" מציע איכות וחוויה של בית קפה בחנויות הנוחות שלנו בכל מקום ברחבי הארץ.
אנחנו בדלק מאמינים ופועלים כל הזמן לחדש ולהרחיב את סל השירותים במנטה, לספק היצע מוצרים ופתרונות מתקדמים על הדרך. על הכל מנצחת חוויית הטעם והאיכות של ג'ו. אנו מאמינים שהטעם של הצרכן הישראלי, אינו מתפשר, ולכן אנו מציעים לו את סטנדרט הקפה, את סדרת משקאות הקיץ, המאפים והכריכים המצוינים של ג'ו.