טמפו עולה בקמפיין פרסום חדש למשקה החדש ג'אמפ fizz, שהינו משקה קל מוגז בטעמי תפוח, ענבים ואשכולית אדומה תחת הסיסמה " תנו ל- fizz להעיף אתכם". עלות הקמפיין מוערכת בכ – 3.5 מיליון שקל.
מדובר בקמפיין שצולם בישראל באמצעות מקאן, באמצעות "GO PRO 360". הטכנולוגיה מאופיינת בצילום אשר מתבצע דרך שש מצלמות גו פרו המונחות על גבי חצובה ומצלמות את הסיטואציה מכל הזוויות. באמצעות הטכנולוגיה החדשה ושיטת הצילום ניתן היה להעביר את חווית המשקה.
כחלק מתהליך הצילום בגו פרו אין אפשרות לבמאי להצטרף לצוות השחקנים או לראות בזמן אמת את הנעשה על הסט כמו בפרסומת רגילה ולכן צוות השחקנים יוצא לסצנה לבד ומתחיל לפעול.
לצורך הצילומים הגיע לארץ מברלין הבמאי והצלם ג'ונס גינטר, חלוץ הטכנולוגיה בעולם. ג'ונס תדרך את השחקנים וביים אותם יחד עם מנהל הקריאייטיב של טמפו נאור יצחק. בגלל פריסת המצלמות הייחודית, לא ניתן היה להיות עם השחקנים בצילום עצמו והם ביצעו את צילומי הסצינות, בעוד למנהל הקריאייטיב לא הייתה שום אפשרות לצפות בביצועי השחקנים אלא רק כאשר הגיע לחדרי העריכה.
ג'אמפ, מותג המשקאות הקלים יוצא בימים אלו במשקה חדש בשם ג'אמפ fizz, משקה מוגז בטעמי פירות המכיל 10% פרי. המשקה המוגז החדש יושק בבקבוק משפחתי בעיצוב חדשני בנפח של ליטר וחצי עם מראה רענן וצעיר אשר מדגיש את הכיף, ההנאה והפירות. הלוגו גם הוא עוצב מחדש וכעת משדר רוח רעננות וחופש שתואמות את הרוח הצעירה של המותג. ג'אמפ fizz יושק בשלושה טעמים מרעננים במיוחד לקיץ הישראלי: תפוחים, ענבים ואשכולית אדומה בגיזוז מרענן ומרווה.
קרדיטים: ניהול לקוח- דניאלה קלינגר ורותם מזרחי. פלנינג- רביד טיבר ואלון ליבוביץ. קריאייטיב- נאור יצחק ואדי גרצמן. הפקה- נווה זרח ואדווה נבון. סטודיו מקאן ודיגיטל. במאי: ג'ונאס גינטר. עוזר צלם: דניאל שמידיט . במאי שני: אינדי חאיט . חברת הפקה: ראבל