4 כלים בחינם שיתאימו לשיווק באינטרנט של עסקים קטנים

אם תבנה אותו הם יגיעו – זה משפט המפתח בסרט שדה החלומות, בו קווין קוסטנר הוזה כי אם יבנה מגרש בייסבול יגיעו כל שחקני העבר לשחק בו. בסרט זה קורה. בכל מה שקשור לשיווק באינטרנט, בנייה של אתר או עמוד נחיתה לא מבטיחים כלום. כדי לקדם את המותג ולייצר מכירות, יש צורך להשקיע זמן ו/או כסף. אם תבנה אותו הם יגיעו – זה משפט המפתח בסרט שדה החלומות, ישנם כלים שהמחירים שלהם יקרים מאוד, והם גם דורשים זמן כדי ללמוד אותם כדי שיהיו אפקטיביים ויתחילו להביא תוצאות. לא תמיד ליזם, בעל עסק, יש את היכולת להשקיע את הזמן בכלי שהוא לא בטוח אם יסייע לו. לכן אספנו רשימה של 4 כלים שמאפשרים לכם שימוש בסיסי בחינם, ומאפשרים התנסות חכמה לפני שבוחרים להשקיע בזמן.



1. MailChimp – דיוור אלקטרוני


מערכת הדיוור האלקטרוני של MailChimp מציע שליחה לעד 2,000 נמענים בחודש, עם מגבלות מסוימות שלא ממש מפריעות – כגון חתימה של מייל צ'ימפ בתחתית, מגבלה על מספר שליחה של טסטים ועוד מאפיינים מתקדמים. עבור עסק קטן, שליחה של דיוור חודשי ל- 2,000 לקוחות זה סוג של מכרה זהב קטן, מאחר וזהו עדיין אחד מאפיקי השיווק היעילים ביותר. כך תוכלו לספר ללקוחות שאתם קיימים, חיים ונושמים, ומי יודע, אולי הם גם ייזכרו שהם צריכים את השירותים שלכם. בעלות אפס – זה Win/Win.


2. ProRank tracker – מעקב אחר מיקום בגוגל


מיקום טוב במנועי חיפוש יכול להזניק עסקים קדימה, ולהביא להם לקוחות ללא מאמץ. עם זאת, הדרך למעלה כרוכה בעבודה רבה, ונדרש מעקב רציף כדי לראות האם הפעולות שלכם מניבות פירות בדירוג האתרים תחת מילות מפתח שונות. ProRank Tracker מספק לכם דוחות רציפים בנושא, גם לדואר האלקטרוני – בחינם עד 50 מילות מפתח. שווה להיות עם האצבע על הדופק בנושא כל כך חשוב.


3. 1net – חנות מקוונת בתוך מערכת שיווק


יש עסקים עבורם חנות מקוונת היא חלק מהותי באסטרטגיה שלהם, אך יש כאלה ששמעו על נושא המכירות באינטרנט אך מעוניינים רק להתנסות. מערכת 1net.me היא מערכת שיווק מקיפה שמאפשרת לכם להקים חנות יפה בקלות, וגם מספקת לכם כלים נוספים לפי הצורך – כגון דיוור אלקטרוני, בניית מועדון לקוחות, ניתוח של הפעילות בחנות, יצירת מבצעים ועוד.


4. HotJar – מפות חום ומעקב הקלקות באתר


לא הכי חשוב, אבל יכול לספק תובנות מעניינות בעיקר לעסקים קטנים שאין להם זמן לצלול לנתונים של האנליטיקס. אחרי הרשמה והתקנה פשוטה של קוד בהדר של האתר, ניתן להתחיל לייצר מפות חום לעמודים נבחרים באתר (גרסה חינמית עד 1,000 דגימות) – מהר מאוד תוכלו לראות את הדף בדרך בה גולשים מסתכלים בו – לפי תנועות העכבר שלהם ולפי הגלילה של העמוד. תוכלו לראות האם גולשים יורדים למטה בעמוד מעבר למה שנגלה להם במבט ראשון כדי לחפש עוד מידע. האם הם מנסים להקליק על דברים מסויימים כדי לקבל עוד מידע, והיכן המבט שלהם מתרכז – לדוגמא, האם הם מתקרבים עם העכבר לכפתור הפעלה או לטופס. המידע הזה חשוב במיוחד לעסקים קטנים שמבססים את הפעילות שלהם על עמודי נחיתה – שם המידע שמגיע מהאנליטיקס הוא מגובל מאוד. זאת מכיוון שכאשר יש עמוד אחד באתר גוגל מזהה את זמן הגלישה כ- 0 שניות, ואין נתונים על קבלת מידע נוסף באתר (אלא אם כן מגדירים events).



* הפוסט פורסם במקור בבלוג Smart-Media.co.il של חברת קידום השיווק באינטרנט Fortissimo

אולי יעניין אותך

 דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח