· שם החברה: ברינקס ישראל בע"מ
· שנת הקמה: 1965 בישראל ( בעולם מאז 1859)
· מספר עובדים: 430
רפי חדד שימש כנציג הסוכנות היהודית ותנועת הצופים בצפון אמריקה בשנים 2008- 2011, שם היה מנכ"ל עמותת ידידי הצופים. כאשר חזר לישראל ניהל שתי רשתות קמעונאיות – פנדורה תכשיטים וקוק סטור רשת כלי בית. לפני כשנה וחצי נכנס לתפקיד כמנהל שיווק ומכירות של ברינקס ישראל.
· היקף תקציב שיווק: עד לכניסתו לתפקיד, לא היה לחברה תקציב שיווק. כיום קיים תקציב בסיסי ולאור ההצלחה היחסית ימשיכו בהשקעה.
· ספקי שיווק: פרסום – GY ( גליה ויונתן), תקשורת ויח"צ- בן חורין אלכסנדרוביץ,
פרסום דיגיטל- 49ers
מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
במהלך שנת 2014 התחלנו מהלך של מיצוב מחדש בעקבות כניסה של פתרונות חדשים לפעילות החברה, הכוללים אלמנטים חדשניים. מוצר הדגל לו ביצענו השקה בקמפיין ראשון של ברינקס הוא שירות ברינקס קומפיוסייף המותאם למגוון רחב של עסקים. בשלב זה אנחנו כבר עם מעל ל- 400 בתי עסק שונים הנהנים ממגוון השירותים החדשים של ברינקס. במהלך השנים הקרובות אנחנו צפויים לקדם פתרונות נוספים במסגרתם נפעל מול קהלים חדשים והכל מתוך התפיסה של ברינקס החדשה-לא רק חברת הובלות מזומנים אלא חברת שירותים מתקדמים , בחלקם הגדול טכנולוגיים לניהול המזומן ודברי הערך.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
המגע עם השטח. שלטי חוצות ויח"צ זה חשוב אבל הליך המכירה מול הלקוחות השונים זה המפתח העיקרי להצלחה.
טיפ למתחילים בעולם השיווק?
להיות קשוב ומעודכן לצרכי הלקוח, להכיר את השוק פה פועלים לקוחתנו ולדעת להשיא ערך לפעילות הלקוחות.
פעילות שיווקית שהרשימה אותך:
קמפיין השמות של קוקה קולה . הצליחו ליצור חיבור אישי בין המשקה לבין הלקוח.
1. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? היו לי מספר מנהלים במהלך השנים שסייעו לי לעצב את דרכי המקצועית ומכל אחד לקחתי משהו
· עבודה ראשונה? מרכז שבט בתנועת הצופים
· תכונה חשובה למנהל שיווק? חדשנות
· מקור ידע מקצועי שימושי? אתר TED
· ברשתות החברתיות? לינקדין (לפרופיל של רפי חדד)
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: בראסרי (מבין הלקוחות הראשונים של הקומפיוסייף…)
· מהו ג'וב חלומותיך? חי את ההווה ושמח להמשיך להתמודד באתגרים העומדים בפני…ולהיות שותף בהצלחת החברה
· חופשה חלומית: בקריביים עם שרון אשתי