אופטיקנה בקמפיין מחזור משקפיים ישנים למען נזקקים

רשת אופטיקנה משיקה קמפיין טלוויזיוני חדש – "אופטיקנה Trade in". במסגרת הקמפיין, אופטיקנה קוראת לציבור למסור את המשקפיים הישנים (ראייה ו/או שמש), לקבל 400 ₪ לקניית משקפיים חדשים ולהיות חלק מפעילות של תרומה למען הקהילה.



המשקפיים הישנים יאוחסנו במיכלים מיוחדים שיוצבו בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ ויועברו בתום המבצע למטה אופטיקנה. המשקפיים יעברו תהליך של מיון, כך שאלו שיימצאו במצב טוב ייתרמו לאוכלוסיות נזקקות לאחר שעברו חידוש במפעל החברה. כמו כן, תתרום אופטיקנה משקפיים נוספים מטעמה.



הקמפיין, בו הושקעו כ-מיליון וחצי ₪, יפורסם בטלוויזיה וברדיו.



מאיר רסין, בעלי רשת אופטיקנה: "אנו באופטיקנה עושים עניין ממשקפיים, ומבקשים לתת לקהל לקוחותינו מענה לתיקון הראיה מחד ומענה אופנתי מאידך. דרך רעיון ה-Trade in אנו מאפשרים לאנשים לקבל שווי כספי על מוצר שאינם משתמשים בו יותר ולהתחדש במשקפיים חדשים, ומאידך הזדמנות להעניק תרומה ממשית לאנשים שידם אינה משגת".


אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת