אישיווק השבוע: אלון גלובוס, יועץ ומלווה עסקי, ראן בוטניקלס

· שם החברה: ראן בוטניקלס (Ran Botanicals) לשעבר ראן צמחים


· שנת הקמה: 2014


· מספר עובדים:8



אלון גלובוס, בעל ניסיון של מעל 20 שנה בתפקידי ניהול בכירים ובהובלה להצלחה עסקית משמעותית בחברות ישראליות ובינלאומיות כמו מוטורולה, סלקום, יורוקום, נוקיה. כמו כן, כבעלים של חברה עצמאית, ניהול, ליווי ויעוץ לחברות ישראליות בכניסה וחדירה לשוק ההודי וכיום לחברות קטנות ובינוניות בישראל מול השוק המקומי ומול שווקים מחוץ לגבולות ישראל. אלון הינו אדם יצירתי ובעל יכולת גבוהה להוציא מהכוח אל הפועל. בעל עקומת למידה מהירה לתחומים חדשים, חשיבה תהליכית ושיטתית. מתמחה בשימור יחסים עם לקוחות, הנעת צוותים לפעולה וחדירה לשווקים חדשים, ליצירת הכנסות ורווחיות.



· היקף תקציב שיווקK600 ₪



ספקי שיווק: משרד פרסום וקידום באינטרנט Exactive / מיתוג –"פירמה" / יח"צ – איילת אליעזרי / בנית אתר אינטרנט – אוריון



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בנית המיתוג, האריזות והפרזנטציה ללקוח. הרעיון המנחה היה לגרום ללקוח לשייך את המוצרים/תכשירים השונים על המדף לחברת ראן בוטניקלס וליצור את ה
Template של החברה. באותו הזמן ליצור את היכולת לזהות כל מוצר/תכשיר בנפרד בתוך כל הblur שעל המדפים ובכך להקל עליו להוריד את המוצר שהוא צריך מהמדף.



בנוסף ל Look & Feel, בענף תוספי התזונה נהוג ומקובל שהכמוסות נמצאות בצנצנות או מיכלי פלסטיק. מוצרי ראן בוטניקלס מכוונים לבעיות ספציפיות ואינם תוסף תזונה רגיל, וכחלק מהאסטרטגיה של הנגשת התכשירים לציבור הרחב ושיפור בנוחות השימוש, שינינו את האריזות הכמוסות מצנצנות לבליסטרים ובכך השגנו מספר דברים: שמירה על איכות כל כמוסה וכמוסה והחומר הפעיל בה עד לשימוש, הענקת תחושה של תכשיר טיפולי רפואי, נוחות שימוש גם מחוץ לבית בנסיעות חופשות, בידול וייחודיות בשוק



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?


תועמלנות בנקודות המכירה – התועמלנות מכילה בתוכה מספר דברים: קשר אישי עם אנשי המקצוע והמוכרים בנקודות המכירה, ההדרכה המקצועית לנטורופתים ולמוכרנים בבתי הטבע ובנקודות המכירה, הזדמנות לדאוג לנראות על המדף והמיקום בחנות, הגדלת רוחב ועומק המוצרים על המדף



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
תראה מה המתחרים עושים טוב תלמד את המהלך ותעשה אותו עם טוויסט שיהיה יותר טוב



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך


הפעילות שהרשימה אותי במיוחד הי של חברת Nespreso שהפכה את תערובות הקפה שלה לצבעים. במקום לדבר על מבנה התערובת והאחוזים של סוגי הקפה השונים ומקורם בעולם. היא נתנה לכל תערובת צבע ובכך הורידה את החשש של אנשים מלבחור ולטעום סוגי תערובות שונים, לזכור את שם התערובת והנגישה את הקפה לכל אחת ואחד בצורה פשוטה ואינטואיטיבית "לכל אחד יש את צבע הקפה שלו"



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? גדעון עמיחי


· עבודה ראשונה? מודולוס – ריהוט משרדי לפרויקטים


· תכונה חשובה למנהל שיווק? אופטימיות ואורך רוח. היכולת לראות למרחוק. החופש לחלום


· מקור ידע מקצועי שימושי? ספרות מקצועית באשר היא ולא רק בנושאי שיווק אלא גם פילוסופיה, אומנות ועיצוב. ממליץ על הספר "פענוח הצופן השיווקי" המדע שמסביר מדוע אנו קונים. כתב: פיל ברדן


· ברשתות החברתיות: פייסבוק


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיותCake art ארלוזרוב תל אביב או כל בית קפה שיש בו קפה איכותי והוא לא בסצנת ה "ליראות ולהיראות"


· ג'וב חלומות? בעלים של בית קפה קטן, לארח אנשים, להגיש סוגי קפה ותערובות קפה איכותיות


· חופשה חלומית צלילה באיים המלדיבים / חודש של בטן גב באחד מאיי יון

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח