- שם החברה: פורטי דייס
- שנת הקמה: 2011
- מספר עובדים: 12
אמיר גז החל את הקריירה בתור מאמן אישי בתחום הדיאטה והתזונה, וצלח את דרכו דרך מספר חברות שונות בתחום. בשנת 2011 הצליח לפתח שיטה חדשה שהמטרה שלה היא לעזור לאנשים לרדת במשקל דרך שינוי הרגלים מזיקים.
- היקף תקציב שיווק: 2 מיליון שקלים
- ספקי שיווק: חברה מעולה לשיווק באינטרנט, משרד יחסי ציבור והרבה שיווק עצמי דרך כנסים ומפגשים קבוצתיים
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
אני שמח להגיד שעשינו מהלך מאוד חכם השנה והורדנו קצת את תקציב הפרסום, במקומו התחלנו להשקיע בכנסים ומפגשי קבוצות. אני שמח להגיד שזה הרבה יותר אפקטיבי בשבילנו.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
כמו שאמרתי, אחרי השנה הזו, אני לעולם לא אוותר על כנסים, זה עובד בשבילנו מדהים.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
אני יכול להגיד אחרי הרבה מאוד שנים בעולם השיווק שהדרך הנכונה למצוא מה הפעילות השיווקית הנכונה בשבילך היא פשוט לנסות את כל הדברים הקיימים. רק כאשר תנסה הכול, תצליח למצוא מה נכון לך.
5. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
הקמפיין של אולד ספייס היה מדהים מבחינתי, הוא ניגן בדיוק על הצורך של הנשים בפנטזיה והגדיל את המכירות של החברה בעשרות אחוזים.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אבא שלי, איש אינסטלציה מעולה שלימד אותי את הכלל החשוב מכל: "לא משנה מה אתה עושה, העיקר הוא שתעשה את זה טוב".
· עבודה ראשונה? איש מכירות של אינסטלציה
· תכונה חשובה למנהל שיווק? פתיחות. צריך לשמור על ראש פתוח ולנסות הכול
· מקור ידע מקצועי שימושי? יש הכול באינטרנט וכמובן סדנאות מקצועיות, כמו נטורפטיה, מכירות, נט וורקינג וכו..
· ברשתות החברתיות? אנחנו רק בפייסבוק. החלטנו שנשקיע בזה כרגע ולא נקפוץ מעל הפופיק
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: כל דבר אינטימי וכשר. בדרך כלל קפה קפה
· ג'וב חלומות? אני עושה אותו עכשיו
· חופשה חלומית: לא ממש משנה לי איפה, העיקר ללא טלפונים.