מזרחי-טפחות יצא בברכה דיגיטלית מקורית לראש השנה. בשבוע האחרון הופץ באינטרנט שירו של ארכדי דוכין לשנה החדשה, שזכה לצפיות רבות (למעלה מ-160 אלף צפיות) וגרר תגובות ודיונים סביבו. השיר עלה בעמוד הפייסבוק של דוכין ובשל התוכן השונה שלו סחף אחריו תגובות רבות.
היום חשף מזרחי-טפחות כי השיר הינו חלק מברכת ראש השנה ברוח אסטרטגיית השמחה של הבנק, כשלאוויר עלתה גרסתו של דביר בנדק לשיר. הגרסה של דביר לשיר באה כתגובה לשירו של ארקדי דוכין, והצופים בקליפ יכולים לבחור בין שיר שנה טובה לשיר שנה שהיא פחות טובה – "לא משהו" כמאמר השיר. בכל נקודת זמן במהלך השיר יכול הצופה לעבור בין שתי הגרסאות ולבחור האם לשמוע את הגרסה השמחה של דביר או לבחור בשיר של ארקדי. שני השירים נבנו על אותו הלחן, כשהשיר של דביר יושב על מקצב וביט שמח וקופצני ואילו השיר של ארקדי מלווה במנגינה מלנכולית.
הברכה והפעילות מבית היוצר של משרד הפרסום של הבנק, ראובני פרידן ipg, מציגות שוב את שני הקולות המנוגדים של דביר בנדק וארקדי דוכין, קולות הקיימים בקרב כולנו ומתייחסים למיקום השמחה בחיים ובמערכת היחסים עם הבנק בפרט. ארקדי דוכין הוא המדוכדך והעצוב, ולעומתו דביר מציג את נקודת המבט האופטימית והשמחה. גם השירים מתייחסים לסוגיות הנוגעות לבנק כשארקדי שר על אפליקציות, ריחוק וניכור, לצד נושאים כמו חמסין, הרכבת הקלה ומחירי העגבניות הגבוהים ואילו דביר שר "שיהיה קצת יותר אנושי, עם פחות מכונות, כי זה קר וטיפשי", יחד עם תקווה לשנה טובה ושמחה, עם זכייה באירוויזיון ושלום עם איראן.
דינה נבות סמנכ"לית השיווק של מזרחי-טפחות: "בחרנו ליצור פעילות חדשנית ומעניינת על מנת לברך את הציבור בישראל בברכת שנה טובה ולהזכיר שוב כי יש בנק אחר, בנק מזרחי טפחות, כזה הרואה את הלקוח בראש סדר העדיפויות וממוקד בשמחה של לקוחותיו. שנה טובה ושמחה לכולם"