עדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת לרבעון השני של 2015 על מהלכי ההשקה של:
שופרסל עבור מוצרי חלב המותג הפרטי, רשת מלונות פתאל עבור אפליקציית Yala, בנק דיסקונט עבור משפחות מהחיים, ולאשה עבור השקת מלכות היופי בגירסה אינטרנטית
השופטים נימקו את הבחירה במהלך של שופרסל כי "המשמעות הייתה הגדלה ניכרת של מגוון מוצרי שופרסל עם הקפדה על סטנדרטים של איכות וטעם ושמירה על פער מחירים בולט בין מותג שופרסל למותג המתחרה המוביל בכל קטגוריה. במקביל, כצעד משלים, תקציב השיווק לפעילות המותג הפרטי בשנה האחרונה היווה נתח משמעותי מתקציב השיווק הכולל של שופרסל. המיקוד האסטרטגי במותג הפרטי את הוכיח עצמו: המותג הלך וצמח במכירות, צבר לגיטימציה בקרב הצרכנים ובמקביל התפתח ויצר אלטרנטיבה כדאית ביותר ויותר קטגוריות על המדף ברשת.
ההשקה של רשת מלונות פתאל הגיעה בעקבות מחקר מעמיק על הרגלי הזמנת החופשה של ישראלים וגילתה ממצא יוצא דופן: כרבע מהישראלים הזמינו בשנה האחרונה חופשה בישראל מהיום להיום, או מהיום למחר. כשליש מאלו שהזמינו חופשה ברגע האחרון בשנה האחרונה עשו זאת פעמיים או יותר . בפתאל הבינו את משמעות הנתונים הללו והשכילו להקים מנגנון שנותן מענה בדיוק לצורך הזה – אפליקציה שמתגמלת את הנופשים על ספונטניות, עם הנחות של עד 40% למזמינים חופשה ברגע האחרון. הפיתרון מאפשר לרשת למנף נכסים קיימים, שהיו עלולים לגרום להפסד (חדרים שנותרים פנויים) לכדי יצירת רווח ממשי והנופשים הישראלים זוכים להצעות מכר אטרקטיביות .
לגבי בנק דיסקונט ציינו השופטים כי: "בדיסקונט הבינו כי הצרכן הישראלי החדש מצפה ממותגים בכלל, וממותגים פיננסיים בפרט, לגישה בלתי אמצעית ולשיח בגובה העיניים. המהירות בה מידע מתפשט ברשתות החברתיות העצימה את יכולתו לזהות אי הלימה בין מסרים פרסומיים ובין אמת מוצרית. לכן, בהחלטה לא טריוויאלית לקטגוריה, הבנק שם במרכז התקשורים שלו משפחות אמיתיות. בנוסף להעמקה בתוכנית המשפחה, דיסקונט המשיך להציע ללקוחות מוצרים ייחודיים ופרסונליים שעלו מתוך הצרכים האמיתיים שלהם.
לאשה – מלכות היופי בגירסה אינטרנטית".
גם בלאשה הבינו שהעולם הולך ומשתנה ושאם לא ימצאו דרך להפוך את הטקס לרלוונטי גם בקרב קהלים חדשים, יתכן ויהפוך עם הזמן ללא רלוונטי.מתוך התובנה הזו, נולד הרעיון של "מלכת היופי עוברת מסך", מהטלויזיה אל הדיגיטל. מפורמט לינארי באורך שעתיים, לפרויקט תוכן של כמה שבועות במסגרתו הגולשים בישראל הכירו מחדש את הטקס, בפורמט יותר עכשווי, מעודכן ודיגיטלי.
"המעבר למסך החדש, לווה ביצירת פורמט חדש, צעיר ומלא בתוכן שעורר מעורבות עצומה בקרב הגולשים בבחירת מלכת היופי החדשה", ציינו השופטים.