פה לאוזן זוכה בתקציב מפעל הפיס לניהול תוכן ברשתות חברתיות

פה לאוזן תקבל לידיה את המושכות לניהול התוכן של כלל הפלטפורמות הדיגיטאלית בהן אינסטגרם, יוטיוב ופייסבוק, ותהיה אחראית לתכנון האסטרטגיה והוצאתה לפועל. הובלת הפעילות וקביעת האסטרטגיה ירוכזו בידיו של גיא וקנין, סמנכ"ל הלקוחות של פה לאוזן.


זוהי הפעם הראשונה בה מחליט מפעל הפיס לרכז את כל פעילויות הרשתות החברתיות של מותגיה תחת קורת גג אחת. בכך, תנהל פה לאוזן את הנוכחות הדיגיטאלית ברשתות החברתיות, של עמודי הלוטו, חישגד, צ'אנס, עמוד מנוי פיס וכן עמודי התרבות והחינוך: "צריך פיס בתרבות" ו – "צריך פיס בחינוך".


אבי קסוטו רוזנברג, בעלים ומנכ"ל: " בשנים האחרונות פעלנו מתחת לרדאר במטרה לצבור ידע, ניסיון ולבסס את שמה של פה לאוזן בקרב התעשייה המקומית והבינלאומית. אני מאוד שמח שמפעל הפיס זיהו את הרצינות והייחוד של החברה ובחרו בנו. תחום התרבות שבו עסקנו בהיקף רחב בשנתיים האחרונות כמעט ללא רווח, יקבל ביטוי ממשי בפעילות פיס בתרבות ובקהילה. אני בטוח שנייצר מהלכים מעניינים ופורצי דרך שיסמנו את מותגי מפעל הפיס כמובילים בזירת הסושיאל בארץ, שיהיה לנו בהצלחה…"


אלי דדון, מנכ"ל מפעל הפיס, אומר: "מפעל הפיס מודע לחשיבות הרשתות החברתיות שהולכות וגדלות והופכות למשמעותיות יותר ויותר בזירה השיווקית. כיום מנהל מפעל הפיס מספר עמודי פייסבוק, חלקם נחשבים לבין המובילים בשוק והיד עוד נטויה. אנו מאחלים ל"פה לאוזן" בהצלחה, בתקווה לעבודה משותפת, פורייה ומניבה תוצאות".



פה לאוזן הוקמה לפני שמונה שנים על ידי אבי קסוטו רוזנברג במטרה להציע פתרונות קריאטיביים ואלטרנטיביים מבוססי מהלכי גרילה בעולם הדיגיטל והפרסום הקלאסי. החברה מנהלת את מערכי הרשתות החברתיות והניו מדיה של רשת מלונות ישרוטל, סאן דור, קבוצת נגב, חברת אגד, רב בריח ועמותת אור ירוק. כמו כן, חתומה הסוכנות על הקמפיין של גלעד כהנא, באלקן ביט בוקס והשקת הרכב המוסיקה A- WA.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח