אישיווק השבוע: הילה גולן, סמנכ"ל שיווק, חמי געש


  • שם החברה: חמי געש-אתר המרחצאות והפרימיום בישראל
  • שנת הקמה: 2000
  • מספר עובדים: 80 עובדים

הילה גולן, בת 38,גרה בת"א,נשואה +2 בנים. פועלת כבר 18 שנה בענף התיירות. החלה את דרכה חברת התעופה "ארקיע" שם מילאה מספר תפקידים שונים ומגוונים במהלך 11 השנים בחטיבות השירות, ההדרכה, המכירות והשיווק. בתפקידה האחרון ב"ארקיע" שימשה כמנהלת פיתוח מוצרים. כיום היא כבר משמשת כ- 6 שנים מתפקדת כסמנכ"ל שיווק ומכירות בחמי געש .




  • היקף תקציב שיווק: כ-1,000,000 ₪
  • ספקי שיווק: משרד פרסום: FOUR, משרד יח"צ :טל מרום תקשורת, פייסבוק: חברת מיזמי רשת אינטרנט והשקעות

מהו המהלך השיווקי החכם ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


כאסטרטגיה אנו קשובים לרצונות של קהל הלקוחות ועושים את המרב להשביח את המקום שלנו משנה לשנה. לאחרונה עבר אתר חמי געש שדרוג מאסיבי, והושקעו בו כ- 20 מיליון שקל. במסגרת פרויקט השדרוג והחידוש, נבנו אולם מרחצאות רחב וחדיש ובו בריכת מים תרמו מינרלים חדשה, הכוללת 60 ג'טים ברמה ובתקן בינלאומיים, בריכת שחייה חצי אולימפית קיצית חדשה, בסטנדרטים אירופאים וברמת מערכות מים וגימור, גבוהים ביותר וברכת פעוטות מפנקת. הצלחנו להביא את מיטב חידושי הטכנולוגיה וכיום נחשב האתר לאחד מאתרי המרחצאות המובילים הן ברמת הסטנדרט והן ברמת הנראות.



על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
על מנת לפרסם ולקדם את אתר חמי געש אנו משתמשים כמעט בכל פריסת המדיה לפרסום ושיווק אבל אין ספק שהמגע הישיר עם הלקוח, הקשר האישי, לקוחות ממליצים ושת"פ עם הועדים והמועדונים המובילים במשק מביאות את התוצאות וההצלחות הטובות ביותר לארגון.



טיפ למתחילים בעולם השיווק?


יצירתיות, להמציא כל הזמן את הגלגל, להיות קשוב ללקוחות, להיות מוביל בתחום וכל הזמן להשקיע במוצר על מנת שתיהנה כל הזמן בשורות חדשות בשוק ובמדיה.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך?


הקמת רשתCofix אשר חוללה מהפכה צרכנית במחירי שוק המזון והקפה, ואף זכתה לאהדה ציבורית ותקשורתית חסרת תקדים,ללא השקעה בפרסום והתבססות רק על יח"צ. לזה אני קוראת מהלך שיווקי גאוני ! רעיון מבריק עם מינימום השקעה בפרסום וחשיפה אדירה בתקשורת.



השאלון האישי:


איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? זכיתי במנהלים מדהימים מתחילת הקריירה המקצועית שלי ועד היום.


מי שפתח לי את הדלת והאמין בי לכל אורך הדרך ואני חייבת להם הרבה: צביקה גונן –מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל (לשעבר),


יורם מוטעי-מנכ"ל קשרי תעופה, נחום קרה-סמנכ"ל שיווק ישרוטל.



עבודה ראשונה: נציגת מכירות טלפונית במרכז ההזמנות של "ארקיע" .



תכונה חשובה למנהל שיווק: יצירתיות, תגובה מהירה, דע את מתחריך, גמישות, בעל מעוף ותעוזה. יכולת לנתח ולחזות תהליכים ומגמות וע"י כך להגיב בהתאם.



מקור ידע מקצועי: קורסים בתחום השיווק והמכירה,כנסי תיירות, מפגשים עם קולגות, ביקור באתרים מקבילים.



ברשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין



בית קפה/מסעדה לפגישות עסקיות: מסעדה ים תיכונית "נוסטלגיה" או בית הקפה אשר ממוקמים באתר חמי געש .



ג'וב חלומי: במקום בוא אני נמצאת כיום, ההזדמנות להוביל את אתר חמי געש ביחד עם צוות ניהולי לויאלי, מקצועי ,יצירתי ומשובח להישגים ולאחד מאתרי המרחצאות המובילים בארץ . בטווח הארוך, ההזדמנות להקים מיזם ולפתח מועדון ארצי שנותן שירותי נופש ,בידור ופנאי לקשישים.



חופשה חלומית: חופשה רומנטית ברומא

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח