בנק אוצר החייל עולה בקמפיין פרסום תדמיתי

בנק אוצר החייל, מקבוצת הבינלאומי, עולה עם קמפיין פרסום תדמיתי רחב היקף תחת הסלוגן "בנק אוצר החייל – הבנק של כוחות הביטחון". הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב.



קובי מלכין, מנכ"ל בנק אוצר החייל, מציין כי הבנק אשר מתמקד ומתמחה באוכלוסיית כוחות הביטחון, ימשיך להעמיק את הקשר עם אוכלוסיה זו. הקמפיין, מוסיף מלכין, נועד להמחיש ולבטא את המחויבות הגבוהה של הבנק לכוחות הביטחון ואת הצעת הערך הייחודית של הבנק שנבנתה על פי ידע מקיף על צרכיה המיוחדים של אוכלוסייה זו.



בנק אוצר החייל מקבוצת הבינלאומי, פועל בישראל 70 שנים ומפעיל 48 סניפים ושלוחות ברחבי הארץ , 14 מהם בבסיסי הצבא ומתקני מערכת הביטחון. "חבר", מועדון הלקוחות של כוחות הביטחון, מחזיק ב 22% באוצר החייל.


אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים