חטיבת היישומיים השיווקיים של Teradata, מהחברות המובילות בתחום האפליקציות השיווקיות וניתוח הביג דאטה, השיקה והרחיבה (בין היתר באמצעות רכישת Appoxee הישראלית) את ה- Teradata Digital Marketing Center- DMC – פלטפורמה שמעצימה אצל המשווקים את יכולות הפרסונליזציה ותאפשר לתחזק את הקשר והאינטראקציה בין המותג ללקוחות במגוון ערוצים דיגיטליים.
כבר כיום מעל 10 מיליארד הודעות ומסרים עבור כ- 2,000 חברות גלובליות נשלחות בממוצע בכל רבעון באמצעות הפלטפורמה החדשנית Teradata Digital Marketing Center, המאחדת תחתיה תמיכה בניהול קמפיינים שיווקים אישיים ורב שלביים, תוך הפצת המסרים בשורה ארוכה של ערוצי שיווק דיגיטליים לרבות Mobile Push, SMS, אימיילים, רשתות חברתיות ועוד.
"שיעור החדירה הגבוה של טלפונים חכמים, מוביל את הלקוח לשימוש מסיבי בערוצים הדיגיטליים השונים" אומר טל נועם, מנהל החטיבה למערכות Data Warehouse & BI בחברת מיטווך, נציגת Teradata בישראל. "בכדי להגביר את היעילות השיווקית ולא לגרום לשחיקה או ניצול יתר של ערוץ מסויים, אשר עלול להוביל לחסימתו ע"י הלקוח, חשוב לשזור את המסרים בכל הערוצים הדיגיטלים השונים שבהם הלקוח פעיל לרבות בהודעת SMS או בהודעת Push Mobile.